Aviseringar
Rensa alla

Beskriv hur din vänskap med umaren ovan skulle vara


Ämnesstartare

Han kommer nog vara väldigt intresserad av mitt sätt att tala!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer att säga till honom på skarpen hela tiden och vi kommer bråka mycket sedan blir det en jävla symbioskram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen kommer hon att "tillrättavisa" mig typ hela tiden och jag därmed lär vara ganska utled.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror vi skulle vara den typen av vänner som inte är särskilt nära men som kan ha samtal enligt etikettens alla regler. inget större samhörighet, men inget särskilt emot heller. helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tvingar honom till att lära sig om kvinnors rättigheter och situation i samhället. han drar sig sakta undan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med chibbibi hade jag  kunna ha en stillsam vänskap med promenader och vida och breda samtal, så som chibibbi tänker, samt känt samförstånd för hennes kärlek för engelska livs/stilar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite upp och ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ytlig, onykter och cynisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den typen av vänskap som är byggd på en stadig och säker grund men där umgänget inte kommer särskilt regelbundet, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon hjälper mig att vara en trygg och stabil människa, jag förstör henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Antagligen skulle vi inte ens ha någon ens från första början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teckenspråk.


   
SvaraCitera

en stor orgie i allt kanske


   
SvaraCitera
Exner

inkonsekvent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innan vi blev tillsammans, och för all del efteråt, var det en nära vänskap som byggde på en god insikt om varandra och hur den andre var som person. Den hade jämförelsevis hög halt av filosofisk grund, var utvecklande och intellektuellt och emotionellt tillfredsställande.


   
SvaraCitera