Aviseringar
Rensa alla

Beskriv hur ditt rum ser ut...


Ämnesstartare

Beskriv hur ditt rum ser ut eller varför inte lägga upp en bild på hur det ser ut just nu? : D
Mitt rum är fyllt av värdesaker, allt från billiga Mc Donalds leksaker till svindyra speldosor. Men det finaste är nog den gula tapeten med Linneor på... (laddar upp en bild med mobilen så vet inte hur det syns för er andra) ^___^ 
20180327_101537_0.jpg


   
Citera

Just nu är det kolsvart i mitt rum, en bild skulle nog inte säga så mycketMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mys med mörker :3


   
SvaraCitera

mitt rum är bäcksvart med motorcykel saker och lite annat skit på väggarna


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
mitt rum är bäcksvart med motorcykel saker och lite annat skit på väggarna

Utveckla, låter intressant. Vad har du för skit på väggarna?Mycket glad


   
SvaraCitera

PWr:

Utveckla, låter intressant. Vad har du för skit på väggarna?Mycket glad

några bilder av olika Animes och sånt skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

några bilder av olika Animes och sånt skit

Haha du får det låta väldigt roligt och om du har den här "skiten" i ditt rum borde det väl ändå betyda nått för dig? Annars är det vanligt att man slänger bort "skitgrejerna" 😀


   
SvaraCitera

Nu bor jag inte hemma utan hos min mormor så det är lite annorlunda. Men det är lite stökigt, har en massa saker som ligger lite överallt typ.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Haha du får det låta väldigt roligt och om du har den här "skiten" i ditt rum borde det väl ändå betyda nått för dig? Annars är det vanligt att man slänger bort "skitgrejerna" 😀

har animes jag gillar som jag har uppe som t.ex the kings game


   
SvaraCitera

håller på å flytta, so it's just a big mess


   
SvaraCitera
Haien

Vitt, ikeabyrå och hylla, vitt skrivbord med två stora skärmar och en dator som tar upp halva rummet, och en säng som är alldeles för liten för mig.


   
SvaraCitera

Pastell lila, plantor överallt, kristaller, snäckor, extremt stökigt :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FlyingPotatoe:
Pastell lila, plantor överallt, kristaller, snäckor, extremt stökigt :3

Åh låter jättefint tycker jag! Spännande inredning. 


   
SvaraCitera

Vill inte lägga upp bild, men ganska stort rum med en bred säng, hylla, byrå, två garderober, stort skrivbord med två stationära datorer och ett mindre bord med skrivare och diverse andra saker. Finns även en kontorsstol, en vanlig stol och en fåtölj.

Det är ganska städat bortsett från allt hundhår som finns kvar oavsett hur mycket man dammsuger.

I rummet finner man dessutom lite kattsaker (klösbräda och vattenskål), en stor mängd böcker och min samling Magic-kort.


   
SvaraCitera

rött, rosa, vitt


   
SvaraCitera