Aviseringar
Rensa alla

Beskriv hur ditt rum ser ut...


Hеj! Om du vill hа grаtіs seх → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns många tjejer som väntar på din penіs i din stаd 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera

Hej! Om du vіll hа grаtis sех → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns många tjеjеr som väntar på dіn pеnis і dіn stad 🙂 DESS GRATІS


   
SvaraCitera

jag har gröna väggar, och ett stort fönster med galler på, samt en ståldörr. skulle inte ha kört på den där kärringen.


   
SvaraCitera

Svart, vitt och rosa...mer orkar jag inte berätta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen:
Svart, vitt och rosa...mer orkar jag inte berätta...

Jo jag vill höra, det började fint! Mycket glad Hjärta


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jo jag vill höra, det började fint! Mycket glad Hjärta

Nää de får du inte SkadeglädjeSkadeglädjeSkadeglädjeSkadeglädjeSkadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen:

Nää de får du inte SkadeglädjeSkadeglädjeSkadeglädjeSkadeglädjeSkadeglädje

Mjooo! :3
(För jag är så snäll och hur andras rum ser ut har alltid vart ett stort intresse hos mig, dina gubbar säger också att jag mer än gärna vill veta, om det är något hemligt kan vi ta det privat) Blink Cool


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Mjooo! :3
(För jag är så snäll och hur andras rum ser ut har alltid vart ett stort intresse hos mig, dina gubbar säger också att jag mer än gärna vill veta, om det är något hemligt kan vi ta det privat) Blink Cool

Hmm...får se om jag är snäll nån gång...BlinkBlinkBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen:

Hmm...får se om jag är snäll nån gång...BlinkBlinkBlink

Jag vet inte någon gång du inte har varit snäll Rullar ögonen 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Jag vet inte någon gång du inte har varit snäll Rullar ögonen 

Ojj nu överskattar du mig nog lite haha FörvånadMycket gladBlink


   
SvaraCitera

Vita väggar med grå paneler. När man kommer in står en stor garderob med spegeldörrar till vänster. På dörren och sidan av garderoben hänger min samling av hoodies. Väggen till vänster när man kommer in har ett fönster och en dörr till baksidan. På fönsterkarmen gömmer sig några porslinsfilurer och en plastblomma bakom vita spetsgardiner och en keyboard jag aldrig använder. Till höger när man kommer in står två skräpfyllda bokhyllor. Längsmed samma vägg står sängen med blommigt överkast (och tre gosedjur som prydnad). Bredvid sängen står ett litet nattduksbord och ett vitt skrivbord, även det täckt av skräp och porslinssaker. På det står såklart datorn. Sedan har jag en svart skrivbordsstol, en annan stol och en blommig matta. Overall en ganska lantlig känsla? 


   
SvaraCitera
Lillen

Mitt rum ser ut som ett ” bomb nedslag”


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:
Mitt rum ser ut som ett ” bomb nedslag”

En mysbelysningslampa brukar funka. En lavalampa eller kanske en discolampa, några självlysande stjärnor i taket. Vad gör det som ser ut som ett bombnedslag? Trivs du med rummet annars? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är intressant med rum där väggarna är olika höga och låga eller avlånga rum och ändå kan byta plats på möbler och ting.
Smala rum där bara en säng och ett skåp får plats. Men en kompis hade ett rör från spisen typ som gick genom golvet och upp i taket. Det var alltid klistermärken på det och julgransglitter eller nått. Hon fick ha avlånga kuddar och pöskuddar med. 

Jag har möblerat om mitt rum nu igen. Det finns bara en plats där bokhyllan kan stå och jag trodde inte mini garderoben skulle få plats mittemot där väggen är som lägst. Har haft det så i nån vecka nu och undrar när jag kommer sluta lägga mina sockar på skrivbordet och sluta slänga kläderna där skrivbordsstolen stod förut. Konstig känsla. Ljuset är sämst i mitt rum också. Skuggor överallt. Reflektioner. 


   
SvaraCitera

Föreställ er ett pannrum i en källare typ fast över varje fri yta på golv och möbler är ett decimeterdjupt täcke av räkor som sprattlar och kravlar runt till tonerna av hip to be square av huey lewis and the news.


   
SvaraCitera