Aviseringar
Rensa alla

Beskriv någon du hatar


Ämnesstartare

Tuttilifruttili:

Min "kompis" som håglade med min snygging.
FAAN, HON SKA JU FÖ FÖR IN I HELVETE [mad]
Funderar på att bli ihop med hennes ex, eller är det för elakt? [blush][rolleyes][cute]

Lol.

levautanperfektion:

Mitt ex.

Bra beskrivning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nämner inga namn, men h*n finns här på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Nämner inga namn, men h*n finns här på UM.

Beskriv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyblad:

Beskriv.

Haha, inte en chans. Kmr få såå mkt skit för det isf. [rolleyes][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar översittare, som Torgny också gör. Det är därför jag gillar honom [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stör mig nåt enormt på extremt överviktiga människor i t.ex. USA och Storbrittanien som äter hur onyttigt som helst, aldrig motionerar och endå klagar på att dom är överviktiga. Det värsta är när vuxna låter sina barn bli sjukt feta och skyller på att jag fick va hungrig som barn, mina barn ska aldrig behöva vara hungriga.. Öppna ögonen för fan säger jag! Programmet Generation fett har orsakat hat mot flera personer för att dom verkar vara så jävla blåsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh herregud. Jag kan tyvärr inte beskriva alla de saker som driver mig till vansinne, då det skulle ta alldeles för lång tid. Men några av de saker jag verkligen, verkligen hatar hos människor är:

- Den där fittanten som står före en i kön på ICA och ska fråga om sjuhundratolv olika saker, betala i femtioöringar och sedan tar en miljon år på sig att plocka ihop sitt smör och gå.

- De förbannade jävla ungtupparna som sitter och skrålar på bussen. De är vanligtvis mellan 13-19 år gamla, och reser alltid i grupp. De ska visa sig ascoola genom att låta så mycket som möjligt, och gärna dra in andra i deras "konversationer".

- Mongot som står vid bankomaten och failar på att slå in koden, vilket innebär att han tar tre gånger så lång tid på sig som han egentligen behöver.

- De gamla kärringarna som står före en i rulltrappan/på trottoaren och går fruktansvärt långsamt, samtidigt som de tar upp all plats så att man inte ska kunna gå om dem.

Men jag älskar fagify-funktionen! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera