Aviseringar
Rensa alla

Beställa converse på nätet?


Ämnesstartare

Jag har funderat på att beställa converse på nätet eftersom jag tycker att det är ganska svårt att hitta rätt färg och storlek i affärerna.
Det som får mig att tveka är att man inte kan prova skorna. Det blir ju lite besvärligt om de skulle vara för små eller för stora.
Men jag vet ju vilken storlek jag ska ha och alla i den storleken borde väl vara lika stora?
Jag undrar i alla fall om det finns någon här som har beställt converse på nätet och hur gick det? Passade dom?


   
Citera

käns som om alla äkta converse är lika stora i storlekarna. Gå till en irl-butik, prova ut rätt storlek, gå hem och beställ rätt storlek i snygg färg över internet.


   
SvaraCitera
Acuve

Tycker att de mörkgröna och mörkröda är fina. Annars svarta. Och storlekarna borde inte variera, de är ju internationella [party]


   
SvaraCitera

Ja jag har beställt converse. Dom passade inte så jag skickade tillbaka dom och fick rätt storlek. Dock så var det "amerikanska" storlekar som 4, 5 och sånt så kanske därför det blev så


   
SvaraCitera

Jag har beställt converse på junkyard...
Gjorde så att jag provade ut storlek i "fel" färg på random place, sen kunde jag beställa i den rätta färgen. Fungerade utmärkt 🙂


   
SvaraCitera

MeAndMyBlueEyes:

Jag har funderat på att beställa converse på nätet eftersom jag tycker att det är ganska svårt att hitta rätt färg och storlek i affärerna.
Det som får mig att tveka är att man inte kan prova skorna. Det blir ju lite besvärligt om de skulle vara för små eller för stora.

jag har samma storlek i alla slags converse. enligt min erfarenhet är converse ganska stora i storleken, dock. prova ut i butik om du inte redan gjort det, och sen tror jag du kan vara ganska säker på att storleken är rätt utifall du bestämmer hem. [smile]


   
SvaraCitera