Aviseringar
Rensa alla

Beställa Spel


Ämnesstartare

Jag tänkte beställa White Knight Chronicles från http://www.axelmusic.com dels för att det släpps nästan 1 månad senare i Europa och dels för att det kostar 200kronor mer i Sverige. Min fråga är om axelmusic är bra att beställa ifrån, jag har aldrig använt den sidan förut. Sen så är jag ganska säker på att ps3 spel inte är regions låsta och att jag kommer kunna köra det som vanligt med online och allt sånt, visst är det så?


   
Citera
Ämnesetiketter

Speltidning:

Sen så är jag ganska säker på att ps3 spel inte är regions låsta och att jag kommer kunna köra det som vanligt med online och allt sånt, visst är det så?

Ja, så är det.
Har själv aldrig köpt från axel men har bara hört gott om dem. Jag beställer mina utländska grejer från videogameplus.ca - har aldrig haft strul med dem.


   
SvaraCitera

du kommer kunna spela online med "europeiska spelare".

det är bekräftat att det det kommer vara samma servrar eller vad det kallas för båda regionerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

det är bekräftat att det det kommer vara samma servrar eller vad det kallas för båda regionerna.

Ah vad bra, skulle ha varit tråkigt att vänta på att flera i europa skulle ha fått tag på spelet.


   
SvaraCitera