Aviseringar
Rensa alla

beställde just kurslitteratur för ca 750:-


Ämnesstartare

kukoxo:

Är ju ej fattig än som tur är men stora summor på ngt som kommer användas 3 ggr ger mig ångzt

Aah :/ du kan ju sälja vidare det sen. Men förstår vad d kommer ifrån.  Det gräver gött i pengarna


   
SvaraCitera

haha rookie mistake... sätt dig på bibblan istället/låna böcker. finns vissa böcker som inte får lånas ut så de finns alltid där. va först ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp begagnat Galen

Sålde av alla mina böcker i tisdags från höstterminen med 300kr i vinst Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förra terminen kostade min 4k fucker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lånar all kurslitteratur

i flera månader


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

aldrig haft en termin som varit så billig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte för 1050 kr i veckan om man räknar in rabatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Böcker för typ 4 veckor framåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
haha rookie mistake... sätt dig på bibblan istället/låna böcker. finns vissa böcker som inte får lånas ut så de finns alltid där. va först ut!

Fanns ingenstans och började få panik! En ovanlig bok om miljö- och kultur- och språkutvecklingen i världen. Skittjock och på eng dessutom fyy

mrman:
Köp begagnat Galen

Sålde mmmst Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:
Förra terminen kostade min 4k fucker

Wtf 🙁 HAHA

Schism:
lånar all kurslitteratur

i flera månader

Chill, alla böcker gpr nt att låna! 


   
SvaraCitera

kukoxo: Fanns ingenstans och började få panik! En ovanlig bok om miljö- och kultur- och språkutvecklingen i världen. Skittjock och på eng dessutom fyy

haha men dåså, då äre värt! det är en del av studentlivet, typ som att betala hyra och köpa mat. sen kan man köpa kurslitteratur mer eller mindre "smart", men aa (typ begagnat, låna från bibbla eller äldre kursare osv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara den utbildningen jag vill gå går på cirka 900 000.. 750 kronor är ju inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Bara den utbildningen jag vill gå går på cirka 900 000.. 750 kronor är ju inget.

Oj vad för utbildning?

honolulu:

haha men dåså, då äre värt! det är en del av studentlivet, typ som att betala hyra och köpa mat. sen kan man köpa kurslitteratur mer eller mindre "smart", men aa (typ begagnat, låna från bibbla eller äldre kursare osv)

Mmmm får börja smälta in det


   
SvaraCitera
penja

vet ej hur mycket jag lagt ut på böcker..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Oj vad för utbildning?
Mmmm får börja smälta in det

pilotutbildning :p


   
SvaraCitera