Aviseringar
Rensa alla

bestäm mitt öde, kära umare


Ämnesstartare

kukoxo: vad röstade du? tänker att det är mkt praktiskt med det där med möbler. kan knappt bära 1 pall och vill inte heller betala för möbler och möbelgubbar när det finn sandra alternativ.

Jag röstade inte då jag tyckte det var svår avvägning jag försökte ge råd/upplysning utan att riktiga kunna ställa mig bakom ett enskilt alternativ.
Vart ligger boende två?

kukoxo: yesss! vi ses alltså imorgon? de frågade mig om dig när jag var där sist

Nja jag börjar nästa vecka tror jag bestämt. Jag frågades om uttalet av ditt namn jag sa självsäkert :"ja... det är väl så jag säger det också iaf"
Känns som ett bra gäng, både dom man träffat förut och det övriga folket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille:

Du menar att någon annan har betalat DINA busskort innan?

Nej, men att jag nu skall betala bönders bussfärder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag borde ej ha nämnt kön märker jag. som jag förstår det nu så tror flera att nr1 är desperat och vill ligga. jag kommer knappt träffa människan, och det var inte en sån stämning. 

fack u fördomar :((( TÄNK PÅ CASHEN 

shatter:

ahh, du kanske ska köra på det då? hur länge planerar du att bo där? 

ja! jag funderar på det. minst 6 mån iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl skit om du får ligga också


   
SvaraCitera

dazed:

Nej, men att jag nu skall betala bönders bussfärder.

Ja just det såna jävla dalmasar som kommer med sina jävla knätofsar och ska åka till Sverige.


   
SvaraCitera

kukoxo: ja! jag funderar på det. minst 6 mån iaf!

okej, ändrar min åsikt och rösta på nr 1 ist! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Vart ligger boende två?

seevja! 

dazed: . Jag frågades om uttalet av ditt namn jag sa självsäkert :"ja... det är väl så jag säger det också iaf"

haha de såg osäkra ut när de sa mitt namn, men de vågade inte fråga märkte jag. sött 

ah verkade trevliga! hoppas det är inte mycket folk bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille:

Ja just det såna jävla dalmasar som kommer med sina jävla knätofsar och ska åka till Sverige.

Den resan är värd att betala för dalmasen i fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nr 2
Ta nån lagom slapp sommarkurs och lev på csn över sommaren bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: seevja!

Ah, då går dessa bussar rätt frekvent också, gött.

kukoxo: haha de såg osäkra ut när de sa mitt namn, men de vågade inte fråga märkte jag. sött

ah verkade trevliga! hoppas det är inte mycket folk bara

Jo jag såg en viss vädjan i deras blickar ja.
Känner mig fett exotisk nu när jag flyttat hit och rätt ofta får förtydliga mitt namn när jag språkar med utbytesstudenter, det hände aldrig på fester i Bjursås kan jag säga.

Mm söta jävlar. Det funkar nog ska du se.


   
SvaraCitera

ett, så klart. transporter är satan. men du får slå ut kostnaderna så att du kan jämföra de sammanlagda, hur mycket blir hyran för boende 1 respektive 2 med sommaren och busskort medräknat?

och även om det inte vore för kostnaden för busskort så är transporter i sig väldigt jobbigt om man måste göra dem dagligen. det tar tid och energi, som man bättre skulle kunna spendera på annat. typ, studier.


   
SvaraCitera

samt, tror att vårt sexliv skulle bli lidande om du flyttade ihop med någon randomtjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jo jag såg en viss vädjan i deras blickar ja.

: D

dazed: Känner mig fett exotisk nu när jag flyttat hit och rätt ofta får förtydliga mitt namn när jag språkar med utbytesstudenter,

jävlar vad det kryllar av amerikaner och fransmän har jag märkt! fast såna är väl lite mysiga 

player one: hur mycket blir hyran för boende 1 respektive 2 med sommaren och busskort medräknat?

nr 2 blir absolut dyrare

player one: samt, tror att vårt sexliv skulle bli lidande om du flyttade ihop med någon randomtjej.

hur menar du..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

motivera

Chuz Martinez: nr 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: motivera

Korridor är nog jävligt påfrestande, gissar jag
och alltid roligare att skaffa egna möbler


   
SvaraCitera