Aviseringar
Rensa alla

Bestämma om man är sjuk eller inte?


penja
Ämnesstartare

S3ON:

*Håller tummarna för dig* Party

Har fått svar från chefen nu iaf. Han försöker förlänga 🙂 

Leijonsparf:
stanna hemma om du är smittsam eller har anledning att tro att du är det, gör det tills du slutar vara det. jobbar/pluggar du i sibirien utan kontakt med omgivning så finns det lite spelrum, dock.

Valde att stanna hemma. Eftersom jag ej jobbar ensam i Sibirien 


   
SvaraCitera

penja:
Valde att stanna hemma. Eftersom jag ej jobbar ensam i Sibirien 

låter sunt. aldrig fattat folk som av några feltolkade lojalitetsskäl riskerar att smitta andra och göra situationen effektivt värre på skola/arbetsplats. det leder liksom till värre konsekvenser än att stanna hemma.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Leijonsparf:

låter sunt. aldrig fattat folk som av några feltolkade lojalitetsskäl riskerar att smitta andra och göra situationen effektivt värre på skola/arbetsplats. det leder liksom till värre konsekvenser än att stanna hemma.

Var dock på Um-träff i helgen ju haha.. Fast hostade inte på nån, hade inte hosta då. Eventuellt snorade jag lite på 1st person. Men den klarar sig haha 


   
SvaraCitera

penja:

Var dock på Um-träff i helgen ju haha.. Fast hostade inte på nån, hade inte hosta då. Eventuellt snorade jag lite på 1st person. Men den klarar sig haha 

fast umare är patrask och avskum hela bunten, knappast samhällskritiska i någon bemärkelse. så det är okej.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Leijonsparf:

fast umare är patrask och avskum hela bunten, knappast samhällskritiska i någon bemärkelse. så det är okej.

Vilken tur


   
SvaraCitera