Aviseringar
Rensa alla

Bestulen på plagg i tvättstugan


Ämnesstartare

Alltså blir gaaaleeen.. först var det ett underställ (typ långkalsonger) och ett långt linne som försvann, jag satte upp lappar att jag vill ha tillbaka detta, ingen har kommit och plingat på eller lagt tillbaka det i tvättstugan. Trodde att någon hade snott av misstag men nu har jag även märkt att underkläder är borta, alltså... ÄCKLIGT. Vad ska jag göra? Kontakta hyresvärden eller? :S


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lounge fact:

Kontakta hyresvärden eller?

det skulle nog jag göra
fast jag vet inte riktigt vad han/hon kan göra heller :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gud :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men folk ska ju inte kunna gå in där medan du tvättar, cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det skulle nog jag göra
fast jag vet inte riktigt vad han/hon kan göra heller :c

Eller hur vadå husrannsakan efter mina trosor.. [shake]

emery:

Men gud :S

Ja typ 75 % av alla som bor här är ensamstående medelålders män, alltså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suck, människor [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Men folk ska ju inte kunna gå in där medan du tvättar, cp.

Lol? Vi har ett torkrum där alla hänger sina färdigtvättade kläder, dessa hänger oftast kvar även in på andras tvättider, cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Eller hur vadå husrannsakan efter mina trosor.. [shake]

men du kan ju säga att det har försvunnit saker ett flertal gånger typ och se vad han säger iaf, det tkr jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men du kan ju säga att det har försvunnit saker ett flertal gånger typ och se vad han säger iaf, det tkr jag 🙂

Ah jo ska ringa han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Men folk ska ju inte kunna gå in där medan du tvättar, cp.

Inte direkt som att man kan hindra folk, alla har ju nycklar?[confused] Ofta hon ska sitta och vakta i tvättstugan medans kläderna tvättas och torkas. Cp.

Lounge fact:

Ja typ 75 % av alla som bor här är ensamstående medelålders män, alltså..

............[shake] ew


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Lol? Vi har ett torkrum där alla hänger sina färdigtvättade kläder, dessa hänger oftast kvar även in på andras tvättider, cp.

Ja, men hänger dom kvar på andras tvättider får man väl skylla sig själv. Sedan att folk är efterblivna och tar andras kläder ändå är ju en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Inte direkt som att man kan hindra folk, alla har ju nycklar?[confused] Ofta hon ska sitta och vakta i tvättstugan medans kläderna tvättas och torkas. Cp.

Man ska kunna hänga på sin egna sådan där sak på dörren så att bara man själv kan gå in under sin tid. Cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Man ska kunna hänga på sin egna sådan där sak på dörren så att bara man själv kan gå in under sin tid. Cp.

Men va? Vi har inget sådant system.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men va? Vi har inget sådant system.

Inte? Dåligt. Är så överallt här så trodde det var så på alla tvättstugor. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aja ringde hyresvärden.. fanns väll inte så mycket han kunde göra. De jag misstänker har snott/råkat få med sig (de hade tre tvättider före och efter mig) är några som bor i källaren som de haft lite problem med. Jag ska fråga dem om jag ser dem, han skulle höra lite men tror inte att de kommer ge någonting om de medvetet snott någonting. Vilket är sant iofs.. men ah. De har inte tidigare haft sånna här problem så det var väll inte direkt någonting att göra åt.


   
SvaraCitera