Aviseringar
Rensa alla

Betala för autograf


Det är ju inget kul att betala för en autograf, man vill ju få den skriven til sig. Och då får man väl ligga i. Men sen är det ju bara vissa man vill ha.

Jag skickade ett mejl till ett bandet Scotland Yard Gospel Choir och fick en skiva och ett brev från dem hemskickat till mig =) det kändes bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Säg 500.

Wanking BC:

200

HEMLIGHETSFUL:

Sällan, 500 är billigt.

Håll erat skitsnacka härifrån!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade lätt betalat för Gunvalds autograf [smile][love]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Jag har en fråga till er filmnördar som är så korkade att ni betala för en papperslapp med lite kladd på?

Image


   
SvaraCitera
Jeay_L

De vore hyfsat lätt att förfalska en kändis autograf!
Bara googla så kommer det ofta upp bilder med autograferna på, skriv ut, papper och tuschpenna och lite träning så det ser äkta ut!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

De vore hyfsat lätt att förfalska en kändis autograf!
Bara googla så kommer det ofta upp bilder med autograferna på, skriv ut, papper och tuschpenna och lite träning så det ser äkta ut!

Ofta man inte ber dom skriva någe mer om man betalar dom för det? [zzz]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Jag skiter i om idioter som betalar för autografer kallas för groupis/filmnördar/mongoidioter osv osv.

Men filmnördar ser mycket film och kan mycket om film, att lite kladd på papper skulle ses som värdefullt är bara korkat! Inget som filmnördar ägnar sig åt. Så för helvete, ställ inte oss intill groupis och mongoidioter. Det är stötande och avspeglar bara på din idioti [mad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Nuppineula:

Ofta man inte ber dom skriva någe mer om man betalar dom för det?

Går oxå att förfalska ^^ Och vem kan bevisa VEM som skrivit det?


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Går oxå att förfalska ^^ Och vem kan bevisa VEM som skrivit det?

Vitnen? [zzz]


   
SvaraCitera

Husaberg_motard:

Håll erat skitsnacka härifrån!

[cute]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Nuppineula:

Vitnen?

typ en såndär autografsak där de är flera 100


   
SvaraCitera

Jeay_L:

typ en såndär autografsak där de är flera 100

Vetti fan hur det fungerar. [sad]


   
SvaraCitera

HEMLIGHETSFUL:

Ni kommer ångra er, det säger jag bara!

Du är ju anonym ju.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Nuppineula:

Vetti fan hur det fungerar.

Det är en lång kö med massor med personer som går fram till ett bord, talar några ord med kändisen, får autografen å sen går


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Det är en lång kö med massor med personer som går fram till ett bord, talar några ord med kändisen, får autografen å sen går

Okej. Enligi wikipedia: "För att bekräfta äktheten av en autografer kan användas faksimiler."


   
SvaraCitera