Aviseringar
Rensa alla

Better Call Saul


Min dröm går i uppfyllelse om Pinkman senare är med i serien, det är la änna inte jättetrovärdigt dock. Kul att Badger skall vara med i iaf! Skål


   
SvaraCitera

durga: mike

Aha, så det är en prequel?


   
SvaraCitera

MaximusPrime: The trials and tribulations of criminal lawyer, Saul Goodman, in the time leading up to establishing his strip-mall law office in Albuquerque, New Mexico. 

Trodde inte att det skulle vara en prequel, men kan säkert bli bra. Ska kolla asap.

durga: mike 

Yay.


   
SvaraCitera

måste bara skriva det här

better caul sall

kanske inte är så imponerande men det är viktigt för mig att få utlopp för dessa sjuka tvångstankar


   
SvaraCitera

Proteus: Trodde inte att det skulle vara en preque

Den skall tydligen utspela sig lite här och var, både innan, under och efter breaking bad.

Källa: ngn intervju med odenkirk.


   
SvaraCitera

S3ON:

Den skall tydligen utspela sig lite här och var, både innan, under och efter breaking bad.

Källa: ngn intervju med odenkirk.

Najs. : ]


   
SvaraCitera

käka frukost och kolla på better call saul = win


   
SvaraCitera

biet08: Är den lika bra som Breaking Bad?

Den är bra, men har svårt att tro att den ska slå Breaking Bad, det kommer få serier att göra.


   
SvaraCitera

Ej sett dagens än, sparar dt roliga till sist. Party


   
SvaraCitera

S3ON:

Den skall tydligen utspela sig lite här och var, både innan, under och efter breaking bad.

Källa: ngn intervju med odenkirk.

Knappast under eller? 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Knappast under eller? 

Jo tydligen. Men bortom jessie och mr. white dårå. Badger o andra sidan  är med på omslaget. Finns flertalet intressanta teorier i kommentarerna på den officiella facebook-sidan. 🙂


   
SvaraCitera

Det senaste avsnittet levde upp till BB:s standard. Helt klart bäst hittills.


   
SvaraCitera
Lounge

d är bra.. men så korta avsnitt?


   
SvaraCitera

börjat tappa nu tycker jag


   
SvaraCitera
Lounge

tkr ej d är i närheten av breaking bad men


   
SvaraCitera