Aviseringar
Rensa alla

betting?


Ämnesstartare

patrick bateman:

nää vad ruttet. ja du är bra ändå!

Men ja blir så djäva rastlös :s
En gång körde jag väldigt fegt och fick ihop en knappa tusenlapparna. Då försökte jag köra aggressivt och förlorade det mesta [sad]

Man får liksom.. shit, förlorade denna gång men jag vinner igen det nästa runda [sad]


   
SvaraCitera

Fasiken:

jag tar ingen ränta så du har gott om tid på dig (:

Vad snäll du är! Då kan jag ju nästan ta det lite lugnt i ett par timmar nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vad snäll du är!

Tack [badgrin]

El Guaje:

Då kan jag ju nästan ta det lite lugnt i ett par timmar nu. [smile]

Du kan nog ta de lugnt i ett par år faktiskt, har inge större behjov just nu! Men när ja väl behöver pengarna så kommer ja vara på dig som en.. något, igel ;s


   
SvaraCitera

Unibet är en bra sida. BetFair rekommenderas ifall du vill trixa lite och förbättra dina odds. Det optimala är egentligen att ha flera konton på flera sidor, i och med att oddsen förbättras, men det är inget jag pallat med.

Gl hf. [cheers]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Du kan nog ta de lugnt i ett par år faktiskt, har inge större behjov just nu! Men när ja väl behöver pengarna så kommer ja vara på dig som en.. något, igel ;s

Okej det var bra det. Bara höra av dig när du behöver dem, du vet vart jag finns!

Cornucopia:

Det optimala är egentligen att ha flera konton på flera sidor, i och med att oddsen förbättras, men det är inget jag pallat med.

Usch detta är extremt jobbigt! Hade på massvis av sidor förut och glömde bort vissa så till slut har man tappat bort pengar lite överallt. [sad] Men kan man hålla koll på det så är det bra sätt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej det var bra det. Bara höra av dig när du behöver dem, du vet vart jag finns!

Vi borde nog droppa här.. haha 😀
Fattas bara att ja träffar dig skit full på fyllan utan pengar på kortet.. o plågar dig med att betala inträde o drinkar o shit 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Men ja blir så djäva rastlös :s
En gång körde jag väldigt fegt och fick ihop en knappa tusenlapparna. Då försökte jag köra aggressivt och förlorade det mesta

Man får liksom.. shit, förlorade denna gång men jag vinner igen det nästa runda

haha ja jag kan känslan. störande ibland. lyckas man vinna nångång måste man vara stark och stanna. man känner sig jäklig nöjd då

Cornucopia:

Unibet är en bra sida. BetFair rekommenderas ifall du vill trixa lite och förbättra dina odds. Det optimala är egentligen att ha flera konton på flera sidor, i och med att oddsen förbättras, men det är inget jag pallat med.

haha ja jag funderade på fler sidor men låter jobbigt. får nog bli unitbet då eftersom två här har sagt det [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha ja jag funderade på fler sidor men låter jobbigt. får nog bli unitbet då eftersom två här har sagt det [smile]

Kör på det. När du blir bekväm så kan du röra dig mot BetFair om andan faller på. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Kör på det. När du blir bekväm så kan du röra dig mot BetFair om andan faller på.

haha ok får sikta på det


   
SvaraCitera

Fasiken:

Fattas bara att ja träffar dig skit full på fyllan utan pengar på kortet.. o plågar dig med att betala inträde o drinkar o shit 😀

Haha får hålla mig borta ifrån Stockholm ett tag då tills det är glömt. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha får hålla mig borta ifrån Stockholm ett tag då tills det är glömt. [wink]

Om ja inte hamnar i skövde ja med [wink][wink]
Typ säger ingenting till dig om det tills jag en dag står bredvid dig i kön på väg in till krogen och tar ut mina procent redan där [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar bara köra på rosa kvitton-betting men jag har hört att man ska regga sig på flera sajter helst då deras odds skiljer sig åt osv, tänk på att regga dig på en sajt inom eu så att det blir skattefritt när du vinner miljonerna sen. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svenska spel.


   
SvaraCitera

Jobbigt, PL drar igång idag så jag kunde inte låta bli att sätta in pengar på unibet och börja spela igen. Nu blir jag säkert fast. [sad]

Fasiken:

Typ säger ingenting till dig om det tills jag en dag står bredvid dig i kön på väg in till krogen och tar ut mina procent redan där

hahaha det vore faktiskt lite läskigt. [wink]


   
SvaraCitera

om du absolut vill bli av med pengar kan jag väl offra mig då!
Sätt in lite pengar då och då på mitt konto så betalar jag slumpmässigt tillbaks lite av dem ibland!


   
SvaraCitera