Aviseringar
Rensa alla

betygen ej satta [tired]


Ämnesstartare

ChickiBull:

[tard] så det är inte bättre att bli godkänd i en till kurs?
Förstår inte ditt resonemang, det verkar hjärndött [no-no]

hmjo det är det säkert. Men då är jag fortfarande icke godkänd i 4 kurser ... och min lärare har som sagt berättat för mig att är man underkänd i en kurs är allt annat skitsamma.

det är nog lite hjärndött, ja ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

och min lärare har som sagt berättat för mig att är man underkänd i en kurs är allt annat skitsamma.

skitsamma för vadå?
Du får vara underkänd i 250 poäng och fortfarande söka in till högskola med ditt betyg. Så var det iaf förr.
Och ju fler poäng du har G i, ju färre behöver du läsa upp senare.
din lärare låter dum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

och min lärare har som sagt berättat för mig att är man underkänd i en kurs är allt annat skitsamma.

Din lärare är ju hjärndöd [tard] Hur fan kan man säga så? Har du godkänt i en kurs gäller det för all framtid och påverkas inte av andra kurser. Måste du gå om behöver du ju inte läsa den kursen igen om du har godkänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

, och det förändrade ingenting

jobbigt :(, eller jag hade iaf tyckt d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blä och fy för betyg! >_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Och ju fler poäng du har G i, ju färre behöver du läsa upp senare.

hm okej sant. Men får man fortsätta 2an då, även om man inte har g i allt?

MissAnox:

blä och fy för betyg! >_<

ja ...

retstickan:

jobbigt :(, eller jag hade iaf tyckt d.

hm okej, jo ni har nog rätt. Ska väll försöka fixa iaf nåt ämne.

ChickiBull:

Din lärare är ju hjärndöd [tard] Hur fan kan man säga så? Har du godkänt i en kurs gäller det för all framtid och påverkas inte av andra kurser. Måste du gå om behöver du ju inte läsa den kursen igen om du har godkänt

javene, men de har hon sagt i alla fall. Mhjo, som sagt ni har nog rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Men får man fortsätta 2an då, även om man inte har g i allt?

Det bestämmer nog skolan, kanske beror på hur mycket du ligger efter. Om du har IG i ett A-kursen av något så tror jag det kan vara så att du inte får läsa B-kursen? Det kan bli ett problem.

Jag rekommenderar dig att åtminstone inte gå på komvux, utan om du fortfarande har kvar IG:n när du ska gå ut gymnasiet läsa ett fjärde år på samma skola. Då slipper du hamna i den sämre sökandegruppen på högskolan för komvuxstuderande, som kräver högre betyg för att kunna konkurrera med gymnasiumgruppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bättre än vad jag hade i slutet av 1:an iallafall.. [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

et bestämmer nog skolan, kanske beror på hur mycket du ligger efter. Om du har IG i ett A-kursen av något så tror jag det kan vara så att du inte får läsa B-kursen? Det kan bli ett problem.

Okej fan, det är det jag har. Men det är ju inte så att jag inte kan det, utan har bara inte visat det. Blä va korkat.

framtidstron lever:

g rekommenderar dig att åtminstone inte gå på komvux, utan om du fortfarande har kvar IG:n när du ska gå ut gymnasiet läsa ett fjärde år på samma skola

Okej tack 🙂 de verkar vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plugga nu och visa att du är AIK'are föfan!
MVH Bangura-fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är bättre än vad jag hade i slutet av 1:an iallafall.. [bigsmile][wink]

haha okej (a)[bigsmile] och ah, det är iofs mycket bättre än jag hade förra året, så det går väll framåt [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Plugga nu och visa att du är AIK'are föfan!
MVH Bangura-fan

okej de där va fan peppande. Brukar i vanliga fall tänka i dom banorna, men man blir fan lite depp när de e landslagsuppehåll [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Okej fan, det är det jag har.

jag är inte säker på att det är så, men det skulle förvåna mig mer om det inte var så än tvärtom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

okej de där va fan peppande. Brukar i vanliga fall tänka i dom banorna, men man blir fan lite depp när de e landslagsuppehåll [tired]

kolla på videos när Bangura och Bangura leker då och tänk positivt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

jag är inte säker på att det är så, men det skulle förvåna mig mer om det inte var så än tvärtom [sad]

mhjo mig med. Får väll hoppas på det bästa.


   
SvaraCitera