Aviseringar
Rensa alla

betygen sätts.. försent att lämna in?


Ämnesstartare

det e så att vi under terminen fått 2 hemkunskapsläxa av våran lärare,
men jag har lite svårigheter med att skriva texter[sad] så jag kunde inte göra dem, men så av ansträngde jag mig som fan, och satsade för allt jag var värd och jag lyckades jag göra jag dem båda igår![smile] 2000 ord! sammanlagt, jag var så jävla glad och stolt[smile]
Och jag skickade dem till henne, men så ser jag idag, att hon har skrivit: "Tyvärr, det är för sent!"... din jävla bitch, jag satte upp hela fucking natten och skrev den jävla skittexten. alla lärare lät mig göra mina uppgifter senare!, förutom du, din fitta. men jag har alltid vetat att du är en snål äcklig skithög, jag lämna in skiten måndag, och de flesta lärare låter mig göra det t.o.m. fredag, det är förjävligt, och hon säger "för sent". hon är sån jävla kärring, jag hatar henne så jävla mycket, jag vill ta ett rivjärn och riva hennes bröst tills hennes revben blottar sig, sen vill jag Slita upp revbenen och sen spräcka hennes äckliga kalla hjärta. Jävla parasit, om du hade en själ skulle du sälja den. Jag vill fucking bränna häxan på bål, jag vill hacka henne i tusen bitar, jag gör det med mina tänder om det krävs.

Jävla Hora, jag kommer göra vad jag kan för att få dig att lida, och om jag inte lyckas döda dig, kommer dina minnen att tortera dig tills gör det.


   
Citera

CIMF:

Jävla Hora, jag kommer göra vad jag kan för att få dig att lida, och om jag inte lyckas döda dig, kommer dina minnen att tortera dig tills gör det.

gillar din avslutning, du går ut med stil, så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

gillar din avslutning, du går ut med stil, så att säga.

är det enda du bryr dig om? jag har inte hemkunskap nästa termin, så jag kan aldrig ändra på det här betyget, det är förjävligt... förstår du inte mig?


   
SvaraCitera

Rått cool grabb!


   
SvaraCitera

CIMF:

förstår du inte mig?

Viktigaste ämnet! Du kommer aldrig komma in någonstans om du inte styrt upp det här! Du är förevigt dömd att vara en samhällsparasit å leva på bidrag tills du dör vid 40 av lungcancer!


   
SvaraCitera

CIMF:

jag hatar henne så jävla mycket, jag vill ta ett rivjärn och riva hennes bröst tills hennes revben blottar sig, sen vill jag Slita upp revbenen och sen spräcka hennes äckliga kalla hjärta.

[love]
Total jävla fail på att se ifrån lärarens perspektiv. Hon får inget utav dig, det är hon som gör dig en stor tjänst. Du förstår inte hur jobbigt det är att gå igenom 150+ elevers alla arbeten under en termin, och precis när hon är klar och tror att hon kan få lite lugn och ro så kommer du där och antar att hon läsa igenom din jävla 2000-ordsläxa. Som givetvis var flera veckor försenad.


   
SvaraCitera

CIMF:

är det enda du bryr dig om? jag har inte hemkunskap nästa termin, så jag kan aldrig ändra på det här betyget, det är förjävligt... förstår du inte mig?

var med om samma sak, i 8an. Get over it.


   
SvaraCitera

Otrevlig tråd.
Försök att prata med läraren och håll en god ton, det brukar hjälpa.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera