Aviseringar
Rensa alla

Betygsätt låten ovan


Gillar egentligen inte blues överhuvudtaget, men det här var helt ok. Tycker han är både bra på att sjunga och spela gitarr. 6/10


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Gillar egentligen inte blues överhuvudtaget, men det här var helt ok. Tycker han är både bra på att sjunga och spela gitarr. 6/10

7,5/10 kyrkomusik? Neil young? men nånting började likna alice in chains som jag inte gillade. Pianot fick mig och tänka på the sims. Det älskar jag men inte surret. Jag gillar inte när mina speldosor brummar.

tycker videon är mer lockande och texten än musiken men gillar deras röster. Slutet blev inte bra. Jag älskar serier med änglar. 


   
SvaraCitera

Gillar generellt inte K-pop men denna hade nice refräng. 7/10. 


   
SvaraCitera

Annat än synthen tycker jag att det mesta är ganska generiskt. Gillar inte riktigt sången då han typ viskar men när han sjunger högre blir det bättre. Refrängen är typ det bästa i låten förutom synth-delen vid typ 2:45 som jag verkligen gillar. Hatar musikvideon. 5/10


   
SvaraCitera

5/10 lite enformig men tror den är bra, Whitest boy alive? vågar inte höja volymen och är för lat att sträcka mig efter hörlurar. Ibland är vissa låtar bra beroende hur man hör dem, tillexempel vissa hörs bättre med hörlurar och tvärtom. Hade någon låt på i köket och det lät för skräpigt, typ radiohead. Den här forumsleken får 10/10 för alla är så bra på att skriva mer än ett okej Rullar ögonen 

jag gillar cigarett scenen men har inte hört hela låten. Det känns som man behöver lyssna noggrant och följa med videon.


   
SvaraCitera

10/10 Ett band som jag kommer till ofta när jag ska lyssna på Japansk musik, älskar deras sound. 


   
SvaraCitera

10/10 Led Zeppelin är aldrig fel


   
SvaraCitera

3/5 

10/10 och är så avundsjuk på att en från kpopträffen hade en dans workshop med dem!!! Jag fick se bilder direkt, yeah


   
SvaraCitera

Tyvärr får den inte av mig mer än en etta.


   
SvaraCitera

Mycket vacker låt. Tycker franska passar bra till det här. Gillar också flöjten. 9/10


   
SvaraCitera

6/10 gillar tempot låten har. Gillar ljudet som kommer i mitten delen.  


   
SvaraCitera

Älskar denna låten. Har lyssnat på den sen jag var typ sju år gammal. 9/10


   
SvaraCitera

Ganska cool 6/10


   
SvaraCitera

6/10 


   
SvaraCitera

5/10 kan gilla sån här musik ibland 


   
SvaraCitera