Aviseringar
Rensa alla

Bevis på att människan begår flest brott


Istechetvåpunktnoll:

Ja, vem fan kan man lite på i dagens samhälle :((

Vet inte :((Men min kompis på SCB gjorde en graf åt mig:
gAidJbUl.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En väldigt fin graf med en tråkig slutsats 🙁

Birger:

Vet inte :((Men min kompis på SCB gjorde en graf åt mig:
gAidJbUl.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Absolut, de skall arbeta som alla andra! 

Precis, vi måste ge katterna en chans till utbildning. T.ex. Arbetslivet för katter-kurs på Komvux!


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll:

Ja, vem fan kan man lite på i dagens samhälle :((

Hundar!


   
SvaraCitera
time
 time


   
SvaraCitera

Fyfan har inte garvat så här mycket på länge xD Satt och lyssnade på Suizid med Betlehem när jag såg denna tråd. Fyfan alltså#patrick

#


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Precis, vi måste ge katterna en chans till utbildning. T.ex. Arbetslivet för katter-kurs på Komvux!

konflikthantering och jägarexamen ska de ha med sig i livet! 


   
SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll:
Hej!

Vill först och främst säga att detta är endast vetenskapliga studier och att min empiri inte har något att göra med vad jag gör på fritiden och min relation till människan.

En graf som visar ett klart samband mellan mänskligheten och kriminalitet
24e89909ded407ddcc0785d1651bbd3d.png
Så efter många omfattande fältundersökningar har man alltså kommit fram till att det är gemen man som begår brott. Ajabaja, simpla människa!

f743b0b4f25ccecf6a5a05063b27c216.png

En till intressant upptäckt är att de senaste åren har en annan kategori ökat i kriminella handlingar, nämligen:
6296f807298ee5d874c7d91d3a47c3ae.png

PRECIS, det är katterna som tydligen har ökat brottsstatistiken i Sverige med hela 85%. Häpnadsväckande men dock fortfarande svårt att förklara. Man har inte ännu hittat ett samband mellan katter och kriminalitet, men grabbarna på labbet jobbar på det. Än så länge har man kommit fram till detta diagram:

Så frågan är följande:

Hur har det blivit så här?

Hur kan vi stoppa människan, förbud eller behandlingar?

Hur kan katterna helt plötsligt ha blivit ett gäng ligister, vems fel är det?
1b153363174aefc2a8dfffacb9d3800c.png

Jag vill utrycka min uppskattning. Du gav mig ett kvävt skratt. Det var bra, det hade jag användning för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Hundar!

Nej
76c10e5fac8f43c9a3112d1529ac727e.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:
Fyfan har inte garvat så här mycket på länge xD Satt och lyssnade på Suizid med Betlehem när jag såg denna tråd. Fyfan alltså#patrick#

mynona:

Jag vill utrycka min uppskattning. Du gav mig ett kvävt skratt. Det var bra, det hade jag användning för

Kul att ni uppskattar tråden, men kom gärna igång att diskutera detta viktiga ämne!


   
SvaraCitera

Katter är sluga som tusan, det är svårt att veta vad de tänker. 
Jag har vissa teorier
1. när katter trampar på en med trampdynorna "så som de gör på sin mamma för att få dia" är egentligen bara ett sätt att ta reda på vart våra inre organ är, så att de senare kan anfalla.
2. Katter tror redan att de är världens härskare och är därför ganska nöjda, men vad händer om de inser att de oftast är husdjur och puttinuttiga.
3. När katten leker med saker så låtsas den att det är människor. 
4. Anledningen till att katter inte alltid sover men har ögonen stängda är att för kunna ligga och lyssna på hur människor pratar, för att senare kunna överlista oss.


   
SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll: Kul att ni uppskattar tråden, men kom gärna igång att diskutera detta viktiga ämne!

att katterna blivit kriminella ligister är föga förvånande, de har tid att planlägga brott genom all den fritid de får av sina människor, de har den karaktär som behövs för att lyckas med brott - de har integritet och avslöjar inte sin verkliga kriminella persona; de är gulliga och ger inte intryck av att vara brottsliga; de håller tyst när brottet väl är begånget; de tränar sina människor att respektera deras integritet och privatliv snarare än att vara tjänande slavar som hundarna och de iakttar och lär sig av människor som ju enligt tråden också är storbrottslingar. 

fast hur är det med kaniner? hur ser du på deras brottslighetsgrad? 


   
SvaraCitera

Viktig fakta saxad från internet

"Katten, Catus domesticus parasiticus, är ett av de farligaste husdjur som finns, trots att många vägrat inse det, och mest ser dem som söta små ofarliga husdjur. Faktum är att de är så farliga, att de kan spränga en hel stad i luften om man har otur!"

"De har inbyggda vapensystem i form utav lasrar, självdetonering, klor och tänder, vilket gör dem till livsfarliga mördarmaskiner."

Hittade även en bra försvarslista:

Om du ser en katt, så finns det flera olika sätt att försvara dig, beroende på vilket vapen du har.

  • Om du har en kniv, skär könsorganet av den.
  • Om du har en tändare, och det är en kattunge, bränn den.
  • Om du har en pistol, sikta mot huvudet.
  • Om du har ett raketgevär, skjut för fanken!
  • Om du har en hund, låt den jaga katten.
  • Om du är en Terminator, släng den i smält stål.
  • Om du har ett krucifix, be till gud om en snabb död.
  • Om du har en mus, proppa in den i kattens mun.
  • Om du har en skål med mjölk, lägg en trampmina i den och spring utav bara helvete!
  • Om du har stora fötter med ännu större skor, trampa på kattens svans och spring utav bara helvete!
  • Om du har din mamma, offra henne!
  • Om du har ett marsvin, använd det som undanmanöver.
  • Om du har en bil, kör över kattkräket.
  • Om du har en plaspåse, fånga katten och kväv den.
  • Har du ingenting, spring som bara fan!

och vad du än gör, SPELA INTE DÖD!!! Katter älskar att koka ister på döda fienders lik!

  • Kan du kung fu andvänd inte det för katter gillar att möta folk i kung fu matcher!
  • Har du ett vapen ge det till katten och sedan ska du springa allt du har!


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll:

Nej
76c10e5fac8f43c9a3112d1529ac727e.png

Skulle aldrig köpa bil så din fråga är helt ute och cyklar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Katter är sluga som tusan, det är svårt att veta vad de tänker. 
Jag har vissa teorier
1. när katter trampar på en med trampdynorna "så som de gör på sin mamma för att få dia" är egentligen bara ett sätt att ta reda på vart våra inre organ är, så att de senare kan anfalla.
2. Katter tror redan att de är världens härskare och är därför ganska nöjda, men vad händer om de inser att de oftast är husdjur och puttinuttiga.
3. När katten leker med saker så låtsas den att det är människor. 
4. Anledningen till att katter inte alltid sover men har ögonen stängda är att för kunna ligga och lyssna på hur människor pratar, för att senare kunna överlista oss.

2006_09_catbert.jpg


   
SvaraCitera