Aviseringar
Rensa alla

Beyoncé appreciation post


Ämnesstartare

beyy.jpg


   
Citera

Hörru. Nu räcker det med trådspam va.


   
SvaraCitera

Lite överskattad är hon väl allt va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Hörru. Nu räcker det med trådspam va.

🙁

vonKissekatt:
Lite överskattad är hon väl allt va

va??


   
SvaraCitera

Sally111:

🙁
va??

jaa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

jaa 

hur menar du? själv hör jag inte henne alls på radion längre 🙁 bara hört typ formation. men hon har ju varit en artist sen 98 och har 6 album ( om man inte räknar med destinys child ) och väldigt många fans så ja man får väl kanske höra hennes namn lite då o då men ja.


   
SvaraCitera

Sally111:

hur menar du? själv hör jag inte henne alls på radion längre 🙁 bara hört typ formation. men hon har ju varit en artist sen 98 och har 6 album ( om man inte räknar med destinys child ) och väldigt många fans så ja man får väl kanske höra hennes namn lite då o då men ja.

Jo men hon ses ju som en typ av feministisk ikon, vilket det kanske inte riktigt finns jättemycket fog för, vad jag vet. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Jo men hon ses ju som en typ av feministisk ikon, vilket det kanske inte riktigt finns jättemycket fog för, vad jag vet. 

uhmm hon är väl feminist men det finns väl inget att säga om det hahaha.


   
SvaraCitera

Hon är feminist tror jag.. Nuff said.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Hon är feminist tror jag.. Nuff said.

aa


   
SvaraCitera

Hon är så överskattad jämfört med andra som är minst lika duktiga... Därför vill jag ej hylla det bra hon gör, känns som att hon kan göra något dåligt och bli hyllad för det.


   
SvaraCitera

Ibland känns hon som typ den feministiska motsvarigheten till KISS


   
SvaraCitera

Sally111:

uhmm hon är väl feminist men det finns väl inget att säga om det hahaha.

Jo det är det väl många som är men just hon verkar ha uppnått gudinnestatus pga det. Hon har ju skrivit pepplåtar om tjejer och bantar sig inte till oigenkännlighet som de flesta kvinnor inom nöjesindustrin känner sig nödgade till för att få stanna kvar i rampljuset. Dock verkar hon ju inom hiphopbranschen där kvinnor ej ska vara speciellt trådsmala utan se ut precis som hon och dansa runt lättklädda bland påklädda män som styr hela situationen och ska framställas som "pimps". Men vem är hon att inte påverkas av samhällsidealen, å andra sidan. 


   
SvaraCitera