Aviseringar
Rensa alla

BH


tänk dig själv om du hade ett fettberg som stack ut någonstans från din kropp. kan ju vara trevligt att staga upp det med något.


   
SvaraCitera
kachin

har bh så man kan stoppa mat i den

plockar ofta ur vadderingen i fickorna om sådana finns, utmärkt plats för mat

så kan man mata troll när som helst Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tänk dig själv om du hade ett fettberg som stack ut någonstans från din kropp. kan ju vara trevligt att staga upp det med något.

Hjärta

har assmå bröst men lite ful form så ser dumt ut m små toppar genom tröjan.


   
SvaraCitera
penja

råkade nyss göra några ärenden utan bh på mig. men det syntes inte, hade ganska tjock tröja och en skinnjacka på mig. så länge jag inte ska springa, hoppa, dansa, skynda i trappor så kan jag vara utan bh. fast jag brukar inte vara utan, pga känns lite läskigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder det i princip endast för att inte mina nipples ska synas, och för att om någon skulle råka stöta emot mig och känna att jag inte har bh skulle det ju vara  k a t a s t r o f och "pinsamt" osv.  och så är jag ju van vid att använda det nu så jag känner mig lite naken utan, men egentligen behöver jag inte bh nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pga rör sig för mycket under tröjan annars. Fast har inget emot att gå utan bh om dagarna om jag har en lite tajtare topp på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Mycket gladHjärta

vaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vaa

Feg du är 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Feg du är 😉

handlar snarare om att det inte är någon annans business


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bhar är fiiina


   
SvaraCitera
salmon

Blivande_japan:

tänk dig själv om du hade ett fettberg som stack ut någonstans från din kropp. kan ju vara trevligt att staga upp det med något.

word! Glatt skålande


   
SvaraCitera