Aviseringar
Rensa alla

BH:ar tänder mig....


Ämnesstartare

hamnade här på ungdomar.se för att jag googlade efter min lilla egenhet... hoppas kunna hitta flera som e som jag, för då gör det mig lite mindre onormal =)

Dold text: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=274823&words=bh
Hejsan, Igår efter simträningen var jag ensam i omklädningsrummet för jag var ensam i min grupp och vi slutade tidigare. I duschen finns en dörr rakt in till tjejernas dusch som är låst men ibland glömmer någon att låsa den. Jag skulle bara gå in för att kolla hur det såg ut där(har inte varit inne där förut) och då i deras omklädningsrum låg två av de 14-15 åriga tjejernas BH framme. Konstigt nog blev jag väldigt kåt och darrig i benen. Jag kom på att jag hade mobilen med mig så jag fotograferade dem och luktade på dem(de luktade såå gott) Sedan blev det hem och runka. Nu dagen efter är jag fortfarande lika kåt bara jag tänker på det(jag kännmer tjejerna så jag har tillgång till bilder på dem så det inte bara blir runk till BH . Någon annan som råkat ut för detta?

När jag var ung och oskyldig tonårspojke så upptäckte jag att tjejers bhar kan hetsa upp mig enormt. Jag minns hur jag sprang ut på natten på konfalägert bara för att få klämma och känna på tjejernas underkläder som någon glömt ta in ifrån klädsträcket. Jag minns första gången jag stötte på en vadderad bh. Det var liksom brejking news att tjejer kunde "fuska" sig till bröst för mig. Men inte desstu mindre spännande.
Favoritgrejen var att gissa vems bh som tillhörde vem och försöka memorera storlekar =)

Nu är jag inte längre 15 och har till och med haft flera långvariga seriösa förhållanden. Men min faccination för just bhar kvarstår... Jag trodde jag skulle växa ifrån det... men jag kan fortfarande inte vara på fest hos en snygg tjej utan att rota lite i smutstvättkorgen eller rota igenom bh-lådan hos kompisar när man vattnar blommorna...

Överallt på nätet finns sidor om killar som tänder på trosor... man kan till och med köpa begangnade trosor av söta vackra kvinnor på nätet... men bh-besatta som jag verkar ingen vara... är jag så knäpp och onormal?


   
Citera
Ämnesetiketter

kirlio:

kan fortfarande inte vara på fest hos en snygg tjej utan att rota lite i smutstvättkorgen eller rota igenom bh-lådan hos kompisar när man vattnar blommorna...

Herrejösses! [tard]

kirlio:

knäpp

kirlio:

knäpp

kirlio:

knäpp


   
SvaraCitera

kirlio:

Jag minns första gången jag stötte på en vadderad bh.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Vafan.. Låter som du har riktig potential för att bli en stalker.


   
SvaraCitera

passaro:

jag älskar stora bröst och rosa BH'n


   
SvaraCitera

ps bh:ar är väl bättre än använda trosor men... öhm skulle nog tycka att det var jävligt konstigt och troligtvis obehagligt om jag hade hittat någon som sniffade på mina använda bh:ar


   
SvaraCitera

Knarko:

BH'n

...? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

..? [bigsmile]

invandrare kan inte bra svenska 🙁


   
SvaraCitera

Knarko:

invandrare kan inte bra svenska 🙁

sorry knarko, men alla vet att det ej är dina invandrarrötter som är problemet näre kommer till sådant här [badgrin][wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sorry knarko, men alla vet att det ej är dina invandrarrötter som är problemet näre kommer till sådant här [badgrin][wink]

BH'ar låter så fail o.O


   
SvaraCitera

Knarko:

BH'ar låter så fail

alltså, jag hade förstått om du böjt det till bh's men bh'n!? [bigsmile]


   
SvaraCitera

alla har väll sitt antar jag..


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

alltså, jag hade förstått om du böjt det till bh's men bh'n!? [bigsmile]

låter finast!


   
SvaraCitera

Knarko:

låter finast!

fast nä...[crazy]


   
SvaraCitera

BH:ar är väldigt upphetsande så länge de är ett par kvinnliga bröst i dem.


   
SvaraCitera