Aviseringar
Rensa alla

BH


Ämnesstartare

Brukar ni tjejer ha bh?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag brukar använda en bh när jag använder en linne eller t-shirt annars brukar jag inte använda någon


   
SvaraCitera

Gör det något om man som kille röstade ja? haha gillar när tjejer har BH på sig lol.


   
SvaraCitera

Klarat mig bra utan bh, sen är det en läskig känsla om det är kamera i provrummet. Eller typ secondhand där det går att se jätte tydligt.


   
SvaraCitera

BH är för nyreligiösa och yuppies


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Klarat mig bra utan bh, sen är det en läskig känsla om det är kamera i provrummet. Eller typ secondhand där det går att se jätte tydligt.

Va, det får väl inte vara kameror i ombytesrum av något slag? Det är väl ändå inte tillåtet.


   
SvaraCitera
Cobrak

tkr d är fett najs m bh men

Instagram-__AaHhHhH__-19f880.png


   
SvaraCitera
Smilen

När började man använda BH?


   
SvaraCitera

Cobrak:
tkr d är fett najs m bh men

Instagram-__AaHhHhH__-19f880.png

^_^


   
SvaraCitera

Smilen:
När började man använda BH?

När? Det var väl olika från person till person, men kanske även när man märkte att de andra i klassen gjorde.
Eller så började man inte alls.


   
SvaraCitera

Jag använder bh mer än inte, vare sig jag har en T-shirt, ett linne, eller en tjocktröja på mig har jag bh, undantagen är väl om en klänning, tröja, linne eller vad fan det kan vara har en öppen rygg eller så. Använder ju såklart inte bh under nätterna eller om jag typ bara ska vara hemma, men så fort jag ska iväg någonstans eller någon ska hem till mig tar jag på mig en bh under. 
Jag är typ inte bekväm utan runt folk.Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Linnea06:
Brukar ni tjejer ha bh?

Nej, jag har nästan aldrig BH


   
SvaraCitera