Aviseringar
Rensa alla

bhbild till sin kille???.....


Ämnesstartare

Hej! Jag är en ganska ''mogen'' tjej då på 13 år , men iallafall. Jag och min kille har varit tillsammans i snart 8 månader, och jag känner han verkligen , han är ÄKTA , han är underbar!
Fast nu tjatar han om att jag sa skicka bh-bild på mig.. Jag sa att de kändes fel, och lite horigt, för de gör de väl? så han sa okej och att han respekterade det. Men han verkade lite smått irriterad och besviken pga det. Vilket tycker jag är lite fel, som tjej vill man höra att man är vacker, att han vill ha bild på MIG och inte på mina ''bröst'', och har brösten lixom betydelse? Bh-bild eller inte, de är väl inget att bli smågrinig över liksom.. har jag rätt eller? Eller är de vanligt att man brukar skicka sånna bilder till sin kille?
Vet att killar är i puberten mycke i 13 årsåldern och att dom blir mer o mer intresserade av sånt, men ändå..


   
Citera
Ämnesetiketter

Haha mogen...

Nä skicka ej om du inte känner dig bekväm med det. Gör alltid bara saker du själv vill.


   
SvaraCitera

lenne1234:

Eller är de vanligt att man brukar skicka sånna bilder till sin kille?

Ja, även helt topless-bilder. Vad är problemet? Han lär ju redan ha sett mer än så när ni har knullat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Ja, även helt topless-bilder. Vad är problemet? Han lär ju redan ha sett mer än så när ni har knullat?

Jag är oskuld. Är bara 13?


   
SvaraCitera

lenne1234:

Jag är oskuld. Är bara 13?

Vet 13-åringar som har knullat. Men om du inte ens vågar visa dig halvnaken för din kille så kanske du bör vänta lite med det där med förhållanden.


   
SvaraCitera

clickclack:

Men om du inte ens vågar visa dig halvnaken för din kille

För det måste man ju i förhållanden? Sluta resonera som en p13.
Det inte ens alla vuxna som visar sig nakna för sin partner i början.

Du ska göra precis som du känner och inte låta honom eller någon annan pressa dig till någonting som inte känns bra. Han är tillsammans med dig för den du är och inte för att du är söt.


   
SvaraCitera

isola:

För det måste man ju i förhållanden? Sluta resonera som en p13.

Annars är det inte mycket till förhållande imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du ska göra precis som du känner och inte låta honom eller någon annan pressa dig till någonting som inte känns bra. Han är tillsammans med dig för den du är och inte för att du är söt.

Mm ja , tack!

Men man ska ju kunna ha förhållanden och få höra att man är fin fast man har kläder på sig ju.
Liksom att skicka bild på mig nästan naken måste man väl inte, de ingår ju inte i ett förhållande. Men aja aa


   
SvaraCitera

lenne1234:

Men man ska ju kunna ha förhållanden och få höra att man är fin fast man har kläder på sig ju.

Precis!

lenne1234:

Liksom att skicka bild på mig nästan naken måste man väl inte, de ingår ju inte i ett förhållande.

Ingenting du inte känner dig bekväm med ingår i ett förhållande. Du ska aldrig stanna i ett förhållande där du blir pressad till att gå med på saker du inte själv känner dig okej med.

clickclack:

Annars är det inte mycket till förhållande imo.

Har man bara det fysiska som grund så har man inte mycket till förhållande i alla fall. Asexuella/folk som inte kan ha sex har precis lika bra förhållanden som folk som har sex.


   
SvaraCitera

isola:

Har man bara det fysiska som grund så har man inte mycket till förhållande i alla fall. Asexuella/folk som inte kan ha sex har precis lika bra förhållanden som folk som har sex.

Det är det fysiska som brukar leda till ett förhållande från början. Om hon ska bete sig som om hon fortfarande hade ett fråga-chans-förhållande på mellanstadiet en längre tid så kommer han nog att se sig om efter fler fiskar i havet så småningom. Asexuella är en annan sak då då de har samma typ av icke-behov, eller hur man nu ska uttrycka det.


   
SvaraCitera

clickclack:

Det är det fysiska som brukar leda till ett förhållande från början.

Det är verkligen inte alla som vill ha sex i början av ett förhållande. Sluta tänk som en p13.


   
SvaraCitera

isola:

Det är verkligen inte alla som vill ha sex i början av ett förhållande. Sluta tänk som en p13.

Kanske inte alla, men de flesta. Sluta tänk som en F70.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Clickclack verkar ha en lite skev bild av verkligheten.


   
SvaraCitera

amen vafaan 8 månader och han har inte fått nåt?


   
SvaraCitera

obs


   
SvaraCitera