Aviseringar
Rensa alla

Bhgissel


Ämnesstartare

Fingerprints:

Visst! Tänkte kolla igenom h&m o lindex, hohoho!

hörs om en timma eller två.

Har du nära till centrum? Så skönt. Mm Lindex brukar ha bra. Men hms brukar vara roligare. Man får typ dock inte ha större än typ b på hm. Eller c kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

En BH som alla kvinnor önskar sig!

Vill testa men den är så dyr. Verkar för bra för att vara sant. Anar lurigheter i mossen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååååh, hittade en alldeles underbar bh på asos.com [love]. Change har bra bhar, men satans dyra. H&M har skräp, lindex har också en hel del skräp [sad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ååååh, hittade en alldeles underbar bh på asos.com [love]. Change har bra bhar, men satans dyra. H&M har skräp, lindex har också en hel del skräp [sad].

Länkarååå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Länkarååå.

Hehe, dåligt av mig.

Denna från asos

Change


   
SvaraCitera
Paseo

Redbulls:

En BH som alla kvinnor önskar sig!

nää. vem vill gå runt i sån bh jämt [sad] såå jäddra bekväm behöver iaf inte jag vara. jag tycker vanliga klassiska fungerar utmärkt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Denna från asos

Den var fin! Hatar dock sådan där storlekar. Var omvandlar man? mvh lat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahmeeeen, så kostar en jag just beställt (likadan fast rosa) typ 100:- mindre nu pga rabatt. Vafalls!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Den var fin! Hatar dock sådan där storlekar. Var omvandlar man? mvh lat

Och sjukt bekväm, fin form osv. Här kan du se vilken storlek du ska ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

har inte nåra jättestora att hålla på plats. så sån här funkar bra. annars har jag en svart från new yorker som jag gillar. , har plockat bort lite roserret och fult skit på. så nu är den bara svart. alltså en vanlig bh, inte bandeau som den ovan. fast i den ser det ut som man har sjukt stora tuttar, så kanske ger falska förhoppningar osv. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en gång råkade jag befinna mig i en situation då ingen bh existerade i närheten. men bandage hade jag. sen såg jag ut som en man [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

ärheten. men bandage hade jag.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar bh:ar. Har börjat gå utan rätt ofta.

Min favorit just nu är den här:

http://tinyurl.com/cxmggxo

Den ger snygg form på brösten, och är jävligt skön.

Den bästa jag ägt är dock en hudfärgad, formpressad bh från La Senza. Inte så jättesnygg men otroligt bekväm och användbar, och var i princip osynlig under kläderna. Måste nog säga att de har några av de finaste underkläderna jag sett.

http://tinyurl.com/cv3uu2e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[bigsmile]

fett bra ju. gillar även att ha sportbh, då känns det som man inte har nåra bröst. typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sportbehåar är ju typ sjukt dyra, är ju omöjligt att hitta någon som sitter bra och inte skapar värsta hålet i plånboken [sad].


   
SvaraCitera