Aviseringar
Rensa alla

Bi`? bzzz


Ämnesstartare

wMathy:

Bisexuella är homosexuella eller attentionwhores som inte vill komma ut helt ur garderoben!

[no-no] Det du sa är ett exempel på de vanligaste typena av bifobi eller fördomar om bisexuella. Dvs att många(av vad jag har hört) homosexuella kommer ut som bi först.
Det finns en sån mångfald i det sexuella spektrumet. Bara för att just du bara blir kär i och sexuellt attraherad av killar(om du är gay), betyder inte det att någon här inte kan älska båda(chansar på att du är gay). Skulle heller aldrig kunna tänka mig att vara tillsammans med två persener samtidigt eller att känna ett behov efter en kille när jag är med en tjej
Gillar olika saker med tjejer och killar eftersom att de är fysiskt olika [wink] men ungefär samma personlighet. Jag faller för personens olika speciella skönhetsdrag och personliga egenskaper. Är alltså lika riktig som du är enligt mig. [smile]
Dessutom tycker jag att du sa det på ett kallt och takigt sätt, inte ett stöttande om det nu var någon här som har som en stor önskan att accepteras som gay men inte har vågat.

Undrar bara eftersom lite nyfiken var du får den känslan/åsikten ifrån?

Kram.


   
SvaraCitera

yoint!:

Finns de många bisexuella i sverige??

nä inga alls faktiskt.


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Jag tycker att det är skit coolt! Skulle vilja ha en bisexuell/gay vän fan ^^

förmodligen har du vänner som är bi/gay , bara att de inte sagt nått än 😉


   
SvaraCitera

ceka92:

Undrar bara eftersom lite nyfiken var du får den känslan/åsikten ifrån?Kram.

För mig är det liksom det ena eller det andra, känns så overkligt att gilla båda. Vissa säger ju att dom är bi och gillar t.ex. 70% killar och 30% tjejer men dom är ju bara garderobs, eftersom i min värld så är det de man tänder på som man vill ha.

Visst man kan säkert tända på båda, men jag tror inte man kan det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wMathy:

Visst man kan säkert tända på båda, men jag tror inte man kan det.

Say whaaat?


   
SvaraCitera

Simon_Sthlm:

Say whaaat?

Jag tror inte man kan det, har svårt som gay att tänka sig att en människa kan tända på båda könen. Alla som jag känner som varit "bi" är ju totalbögar egentligen bara att de själva knappt accepterat det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wMathy:

Jag tror inte man kan det, har svårt som gay att tänka sig att en människa kan tända på båda könen. Alla som jag känner som varit "bi" är ju totalbögar egentligen bara att de själva knappt accepterat det.

Förstår vad du menar, bara att din första mening var helt obegriplig haha [bigcheers]

(Visst man kan säkert tända på båda, men jag tror inte man kan det.)


   
SvaraCitera

Simon_Sthlm:

(Visst man kan säkert tända på båda, men jag tror inte man kan det.)

Haha, kanske var lite dumt formulerat! [bigcheers]


   
SvaraCitera