Aviseringar
Rensa alla

Bi lr lebb?!


Ämnesstartare

men snälla, du är 14, man är väl förvirrad kring i princip allt då.
När man är ung ska man testa sig fram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Hur jävla svårt kan det vara? Vad vill du knulla?

Men jag vet inte det ju >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta (oavset kön) tycker kvinno kroppen är mer attracktiv. Det finns tjejer som oftare tänker på tjejer än killar när de onananerar. Me settet du märker om du är bi/homo/exprimental är att testa dig fram bara =)

Och jag är nu säker på att jag inte är bög för jag kan inte ha sex med killar [cheers]


   
SvaraCitera

fallen_angel:

Men jag vet inte det ju >.<

Visst. Du är 14. Det kanske inte är speciellt kul att höra (läsa), men du kanske helt enkelt är pubertal och hormonsprudlande. Det händer alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också Bi fast jag gillar inte att ha sex med killar bara med tjejer. Det finns alltid något komplicerat med en människa. Det roliga är att jag är tillsammas med en kille som vill ha sex hela tiden, så liggar jag drä och låtsas njuter men egentligen försöker jag fantisera något annat det suger, fast gillar honom så mycket ändå. Ändå har jag varit otrogen mot honom 2 gånger mot tjejer


   
SvaraCitera
Hando

Du är lebb [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aliciafrick:

Ändå har jag varit otrogen mot honom 2 gånger mot tjejer

Men vilken otroligt härlig flickvän du måste vara. Bespara killen sorg och gör slut med honom om du inte kan hålla tassarna borta från någon annan. Och rikta in dig på en tjej nästa gång. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sometimes I wish I where an Angel , But danger in the aiiiiiiiiir , try so haaaaaaaard to be a good friend[smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera