Aviseringar
Rensa alla

Bi, men pappa homofob


Ämnesstartare

Oväntad:

all kärlek är bra kärlek och behövs i den här världen" och accepterade det fullt ut.

Är homosexuellitet "kärlek" då? Hör ju på ordet, sexualitet. Så det bör ha o göra med sexuella preferenser, och sex och kärlek behöver inte gå hand i hand ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Är homosexuellitet "kärlek" då? Hör ju på ordet, sexualitet. Så det bör ha o göra med sexuella preferenser, och sex och kärlek behöver inte gå hand i hand ;P

kan ringa honom och berätta det om du vill [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

kan ringa honom och berätta det om du vill [rolleyes]

Ja det görvi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du är inte bi. Det går över.


   
SvaraCitera

är du säker på din sak så berätta när du känner dig redo.
visst, han kanske kommer ha en första reaktion som inte befinner sig bland de topp bästa men sedan kan han faktiskt ha denna reaktionen.
det kanske blir tungt i början men blir troligen ngt han vänjer sig vid eftersom du fortfarande är samma person, dock med nästan helt annan läggning.
samtidigt måste du respektera att även din far har en åsikt, dock ska du inte låta honom behandla dig illa, vilket Oväntad@ nämnde tidigare.


   
SvaraCitera

Det bästa är nog att berätta. Det funkar aldrig att dölja något så stor för någon som står en så nära. Kom ihåg att det kan ta tid att acceptera. Det har ju tagit tid för dig också att förstå. Antar jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strandros:

Jag är en tretton årig bisexuell tjej, jag försöker komma ut o.s.v.

Vänta bara, mycket kan hända på kort tid.

Strandros:

tretton årig

Strandros:

tretton årig

Strandros:

tretton årig

Strandros:

tretton årig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dude, en miljard hormoner hoppar fram och tillbaka när man är tretton. Om tre - fyra år vet du om du är bi på riktigt eller om du bara känner dig upprorisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strandros:

vad ska jag göra?

Vänta i kanske två år till, om du känner samma sak då tycker jag att du ska berätta. Om du blir ihop med en tjej när du blir äldre kommer han ju antagligen och märka ändå.


   
SvaraCitera

......du är 13


   
SvaraCitera

varför kan man inte dölja sin sexualitet för sina föräldar ,är det verkligen nåt dom behöver veta ? om man tänder på bajssex t.ex ofta man behöver gå och berätta det till sina föräldrar ? eller nåt annat man tänder på. egentligen.

oggelgoggel:

Dölja halva din sexualitet? Du är 13 förfan... du ska dölja hela

haha mm exakt


   
SvaraCitera

Att va bi när man är 13 är samma sak som att tro på tomten när man är 5..... efter ett tag upptäcker man att de va på låtsas [bigsmile]

13 årig tjej som VET att hon är bi = finns inte
Tomten = lite större chans att det finns i alla fall [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra pappa tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera