Aviseringar
Rensa alla

bi tjej ?


Ämnesstartare

isola:

nej, det var du som gjorde det ^^
Frågan var hur många som var bi lr inte., du svarade att det var de som var emo/altr.
Antingen trollar du eller så är du bara är tappad bakom flötet[rolleyes]

Jag föredrar inget av dina sistnämnda alternativ [rolleyes]
Frågan var, som du själv skrev, hur många som var bi lr inte.
Jag skrev att de som var alternativa iaf var det. Med tanke på att frågan handlade om hur många som var det på den här sidan tog jag för givet att man skulle förstå att jag syftade på de som var alternativa på denna sidan.

Ta det med en nypa salt[wink]


   
SvaraCitera

Thirteen:

Jag skrev att de som var alternativa iaf var det. Med tanke på att frågan handlade om hur många som var det på den här sidan tog jag för givet att man skulle förstå att jag syftade på de som var alternativa på denna sidan.

"Alternativ" kan betyda massa saker, om någon presenterar sig som alternativ för mig ägnar jag inte en tanke åt deras sexualitet
Du gör mig smått trött alternativt irriterad [confused]


   
SvaraCitera

Kan ni inte bara sluta[bigcheers][y]

Snääääälla[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"Alternativ" kan betyda massa saker, om någon presenterar sig som alternativ för mig ägnar jag inte en tanke åt deras sexualitet
Du gör mig smått trött alternativt irriterad

Eftersom jag skrev emo/alternativ borde det väl vara rätt uppenbart att jag syftar på klädstilen. Men visst, jag ska skriva mer detaljerat tills nästa gång om det nu är så pass svårt med logiken [y]


   
SvaraCitera

Johan och Adam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi finns överallt [cheers]


   
SvaraCitera

Thirteen:

Eftersom jag skrev emo/alternativ borde det väl vara rätt uppenbart att jag syftar på klädstilen. Men visst, jag ska skriva mer detaljerat tills nästa gång om det nu är så pass svårt med logiken

SÅ korkad antog jag faktiskt inte att du var[rolleyes]
Sexuell läggning har inget med klädstil att göra


   
SvaraCitera

hoppas inga, vill inte bli stucken:c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

SÅ korkad antog jag faktiskt inte att du var
Sexuell läggning har inget med klädstil att göra

Du har uppenbarligen inte lyssnat ett smack på vad jag har skrivit.
Nej, självklart har inte den sexuella läggningen någonting med klädstilen att göra! Men en stor mängd som är alternativa (Alltså har en alternativ klädstil) anser sig vara bisexuella, vilket i stort sett är det jag förökt förklara från första början i stora drag. Tills nästa gång kanske du borde tänka över vem du kallar korkad och F13 [smile]


   
SvaraCitera

Thirteen:

inte lyssnat ett smack på vad jag har skrivit.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Thirteen:

I alla fall de som är emo/altr.

Skrev du, men nu ändrade du till:

Thirteen:

en stor mängd som är alternativa

Och källa på det tack, F13.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Herregud! Det första inlägget jag skrev var INTE fullt seriöst, och ja, jag ändrade det till en mer korrekt mening senare, som var seriösare. Dessutom säger ju de två meningarna du citerade nästan samma sak, bara att den sistnämnda inte inkluderar alla..
Vill du ha en källa? Öppna ögonen! Det finns bevis till det precis över allt, och nu menar jag inte bokstavligen överallt, antar att du skulle misstolka även det annars.
Vet du, jag tänker inte kalla dig för F13, det vore att förolämpa dom.
Finns det någon mer du vill klaga på, eller tycker du att du har fått nog av att hacka snart?


   
SvaraCitera

Thirteen:

fått nog av att hacka snart?

Hackade inte, upplyste dig bara om att du är 13 bast och inte vet så mycket än.
När du blir gammal nog att gå på krogen etc och träffa lite folk kommer du fatta att allt inte är svart eller vitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hackade inte, upplyste dig bara om att du är 13 bast och inte vet så mycket än.
När du blir gammal nog att gå på krogen etc och träffa lite folk kommer du fatta att allt inte är svart eller vitt.

Men oj vad du lät smart nu.
Det är ganska patetiskt när en människa inte har ett bra svar på den pågående "diskutionen" och anser att det ända sättet att visa sig bättre än den andra är att förolämpa henne.
Jag är inte tretton, och jag tror inte du är det heller. Men du beter dig som en, ända skillnaden är att du skriver renare och låter mer trovärdig.


   
SvaraCitera