Aviseringar
Rensa alla

Bibeln [love] Mariujana


Ämnesstartare

[y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tani:

Mjo, men det förbjuds då icke iaf.. och man får lov att äta det utan att man blir direkt "straffad" för det..

Man får lov att äta det utan att man blir direkt "skadad" för det heller, till skillnad från marijuana [party]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Man får lov att äta det utan att man blir direkt "skadad" för det heller, till skillnad från marijuana

Samma med giftsvampar, giftiga djur (såsom grodor etc) tobak, andra sorters växter och annat skit som finns i naturen (:

Man bör ha en fri vilja att få ta saker som är skapade av naturen, då man ändå vet konsekvenserna med skiten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tani:

Man bör ha en fri vilja att få ta saker som är skapade av naturen, då man ändå vet konsekvenserna med skiten..

Mm, förutom att det påverkar ett helt samhälle och inte bara den enskilda individen. Jämfört med om man t.ex. vill käka grodor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

~::.. dOKTorn säger alkhol e din fiende
jeseus säger älska din fiende!!:.~ @--->---
*lunarfilosofi*

sup o svälj 3-vlig hälg!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"mariujana" 😀


   
SvaraCitera

McLuver:

Mariujana

Marijuana*

McLuver:

Mariujana

Marijuana*

McLuver:

mariujana

Marijuana*


   
SvaraCitera

hahaha bästa jag hört på länge [bigsmile]
kan du bevisa 3:an så håller jag helt med!


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Mm, förutom att det påverkar ett helt samhälle och inte bara den enskilda individen. Jämfört med om man t.ex. vill käka grodor...

Tss, Det gör då alkohol och tobak också för den delen (: Men det är då icke förbjudet, Finns allt folk som äter grodor, dock tror jag dem är smarta nog att inte käka dem giftiga, men har allt hänt att folk dör av det, iaf när det gäller svamp. Så bör inte det också förbjudas?

Och alkhol och tobak? det skadar också samhället.. Visst går det knappt att förbjuda alkholen eftersom det nästan är som en tradition, och vi haft det så långt tbx, men om det vart en ny grej hade det ju faktiskt blivit förbjudet, så lagar and stuff har lite dubbel moral i sig.

Nu säger jag inte att alla droger ska vara lagligt, men tycker iaf att gröna droger bör vara lagligt, då folket vet konsekvenserna med det, såsom med alkohol och tobak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tani:

alkohol och tobak

Ja, det har ingen sagt emot, jag förstår inte din poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

mens är oxå guds skapelse

Det är Guds straff till kvinnan. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redan??
Vart har du vart de senaste 3140988 åren ?


   
SvaraCitera

McLuver:

4. Med andra ord så står det i bibeln att man SKA röka mariujana eftersom det är en naturlig växt skapad av Gud precis som tobak

Att man ska röka den står det väl inget om? Hampan går att använda till väldigt mkt mer än berusning.


   
SvaraCitera

Jo precis. Gör en seriös tråd, gärna utan argumentationsfel, och kom igen.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera