Aviseringar
Rensa alla

Bidé?


Egyptologen:

Använde ni den?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bid%C3%A9

"Bidén används efter toalettbesök och detta medför att förbrukningen av toalettpapper kan sjunka, vilket kan anses ge en mindre belastning av miljön"

Ska fråga alla miljö - och save-the-earth freaks om de använder bidé.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Då lär den ju se ännu mer läskig ut när den ler och ber om att få min bajsiga stjärt!

Men något fint, massa blommor. Och klappar!

Fingerprints:

Ska fråga alla miljö - och save-the-earth freaks om de använder bidé.

Ovanligt med det i Sverige nu, men i tex Vietnam så använder dom ej papper till att torka rumpan


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ovanligt med det i Sverige nu, men i tex Vietnam så använder dom ej papper till att torka rumpan

Min kompis syrra har en pojkvän som är från turkiet, han ställer sig i deras badkar och sköljer av sig efter att han gjort nummer 2 hemma hos dem.

Sjukt omständigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men något fint, massa blommor. Och klappar!

Hade hellre pyntat min toalett så fint! Då hade man blivit helt super-exalterad när man skulle på toa!


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Använde ni den?

Vet inte om de andra gjorde det. Jag brukade mest bara tvätta fötterna i den eller spola vatten pga uttråkad. Minns att jag brukade fundera över dess egentligen syfte, men att jag aldrig kom fram till ngt och bara accepterade den som en del av vardagen.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Sjukt omständigt.

Sjukt bra! Onödigt med papper.

Fingerprints:

, han ställer sig i deras badkar och sköljer av sig efter att han gjort nummer 2 hemma hos dem.

Trevlig gäst som bajsar i deras badkar. Kräkas är OK men inte bajsa.

Egyptologen:

Hade hellre pyntat min toalett så fint! Då hade man blivit helt super-exalterad när man skulle på toa!

Åh, du kan väl göra figurer i det vet inte vad det heter, men man gör figurer och sätter fast dom på fönsterrutor. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Jag brukade mest bara tvätta fötterna i den

Åååh! Tänk om du tvättade fötterna där andra tvättade bort sitt bajs! Känns lite smått snuskigt på något vis.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

han ställer sig i deras badkar och sköljer av sig efter att han gjort nummer 2 hemma hos dem

hahahahaha
älskar honom nu 😀


   
SvaraCitera

Knarko:

😀

Han är ganska skön!

Men gör alla så i Turkiet? Någon som vet?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Men gör alla så i Turkiet? Någon som vet?

Ska fråga min turkiska vän!
Dold text: Som är Syrian egentligen men jag älskar att kalla honom för turk 😉


   
SvaraCitera

Knarko:

Som är Syrian egentligen men jag älskar att kalla honom för turk 😉

Haha, alla blattar som inte är svarta är turkar enligt svenskar..

Det är som att alla asiater är kineser. Det bara är så!

P.s. Fråga honom ändå!


   
SvaraCitera

Egyptologen:

konstig dusch för spädbarn eller något.

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Tänk om du tvättade fötterna där andra tvättade bort sitt bajs! Känns lite smått snuskigt på något vis.

Ungefär som när jag badade i badkaret där alla andra satt och gned sina svettiga rövar för jämnan? [blush]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Ungefär som när jag badade i badkaret där alla andra satt och gned sina svettiga rövar för jämnan? [blush]

Men de hade förhoppningsvis kletat av sig i bidén innan.

Minns att jag trodde att bidén var ett tvättställ för barn att använda, så jag gjorde det. Tills min farmor förklarade att det var ett tvättställ för rumpor.


   
SvaraCitera

isola:

Men de hade förhoppningsvis kletat av sig i bidén innan.

Okejdå, ungefär som alla barn som badar i badkar där andra gnidit in sina svettiga rövar i hushåll som INTE har bidé [surprised]


   
SvaraCitera