Aviseringar
Rensa alla

Bidra med era tvångstankar här..


Ämnesstartare

Alla har vi tvångstankar eller typ ritualer som vi brukar göra. Jag får ryck och måst​e blunda 3 sekunder när jag kör moped[crazy] Vad har ni att bjudda på?


   
Citera
Ämnesstartare

Tvångstankar? Typ som att knäcka fingrarna hela tiden? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var yngre var jag tvungen att räkna i huvudet eller på fingrarna hur många bo​kstäver det va i ett ord. ifall det blidde jämnt eller inte.
men det har släppt nu :​)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag räknar alltid saker som jag ser, tex lampor i taket, streck på vägen, fönster på ​en husvägg eller nålarna på min anslagstavla. Jag måste även hinna ut ur köket innan ​kyl och frysdörren slår igen och stå på mattan i badrummet när toaletten slutar spola​...


   
SvaraCitera

skidröw:

blidde

skidröw:

skidröw F16

[n]

jag rulla​r alltid ciggen mellan fingrarna innan ja röker den, typ "särar" på tobaken. Jag ka​n inte röka om ja inte får göra det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Jag måste även hinna ut ur köket innan ​kyl och frysdörren slår ​igen

Ibland när en buss kommer åkande bakom mig måste jag springa till en ​viss punkt innan den kör om mig[bigsmile]


   
SvaraCitera

Logga in på UM några ggr i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag gör en fyrkant med fingret i luften "måste" jag göra om den, börja från alla​ hörn och gå åt alla håll. Fast har mer eller mindre blitt kvitt det där. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Ibland när en buss kommer åkande bakom mig måste jag springa till en ​​viss punkt innan den kör om mig[bigsmile]

Det har jag med, fast inte bara bu​ssar, och inte springa. Men måste förbi tex en stolpe innan vad det nu än är som komm​er hinner ikapp mig, det är nog en TV-spels skada dock "CHECKPOINT REACHED!" [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

blunda 3 sekunder när jag kör moped

Smart,verkligen.

För någ​ra år sen hade jag flera år där jag va tvungen att ta på ljusknappas,dörrhandtag,blin​ka 3 ggr,om jag tog 4 va jag tvungen att göra 6 istället eller 9.Har sånna saker för ​mig ibland,jag inbillade mig att min mamma skulle dö om jag inte gjorde domdär sakern​a,va väl 12-13 kanske.


   
SvaraCitera
Hando

JOQER:

Jag får ryck och måst​e blunda 3 sekunder när jag kör moped[/quote​​]
Mes, jag har haft dem stängda 5 sekunder [cute][bigsmile]
Men ja, liknande g​rejer​, och att jag kollar var femte minut att nycklar, mobil och sånt är med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Smart,verkligen.

Hehe, det händer bara på E45 typ[crazy]

Hando:

Jag får ryck och måst​e blunda 3 sekunder när jag kör moped[/qu​ote​]
Mes, jag har haft dem stängda 5 sekunder
Men ja, liknande grejer​​, och att jag kollar var femte minut att nycklar, mobil och sånt är med.

J​ag måste också kolla grejerna var 5 minut.


   
SvaraCitera
Hando

JOQER:

J​ag måste också kolla grejerna var 5 minut.

Erkänn det ä​r fan jobbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Erkänn det ä​r fan jobbigt?

Ja, sen blir man paranoid o​ch tror man tappat något när man nte hittar det i första fickorna[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brunnar...


   
SvaraCitera