Aviseringar
Rensa alla

Bieffekt av att röka marijuana, spice etc. ?


Ämnesstartare

Shena!
Jag har rökt kanske 5-6 gånger och nu har jag märkt att jag har börjat flå på undersidan av mina tår.
Min polare snackade om att han hade de likadant efter att han hade rökt några gånger också så.

Är detta en bieffekt av marijuana/spice/hasch?[shake]

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

Breezern1:

flå på undersidan av mina tår.

what [cry]


   
SvaraCitera

Breezern1:

nu har jag märkt att jag har börjat flå på undersidan av mina tår.

mm så händer det


   
SvaraCitera

jag förstår inte vad du skriver drugie


   
SvaraCitera

Well played, jag garvade lite. :'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Jag har läst här på um (ja det är säker källa) att det blir inga biverkningar så det är bara att köra på. Men du kanske ska tvätta fötterna oftare? Eller lufta dem mer?


   
SvaraCitera

Oj! Vilket problem, använd fotfil eller ta ett fotbad så ska du se att det blir bättre [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrattar när jag läser detta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Breezern1:

Shena!
Jag har rökt kanske 5-6 gånger och nu har jag märkt att jag har börjat flå på undersidan av mina tår.
Min polare snackade om att han hade de likadant efter att han hade rökt några gånger också så.

Är detta en bieffekt av marijuana/spice/hasch?

Tacksam för svar!

Detta var fan det dumaste jag har hört i hela mitt jävla liv! du tror att du flår under foten pga röka? HAHAHAH .. ja vet inte ens va ja ska säga.. om de något jag vet så är det thc och nej, det är omöjligt att det kan vara anledningen. Röka påverkar minnet mest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske borde tjöta med snubbarna på flashback för alla här verkar ju inte kunna någonting om något


   
SvaraCitera

Breezern1:

Kanske borde tjöta med snubbarna på flashback för alla här verkar ju inte kunna någonting om något

ja, gå och trolla på flashback


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudde:

ja, gå och trolla på flashback

Vadå trolla? Du vet ju mkt


   
SvaraCitera

Breezern1:

Vadå trolla? Du vet ju mkt

iohoihfoiaibriankjsgm,seolr,


   
SvaraCitera

Breezern1:

Jag har rökt kanske 5-6 gånger och nu har jag märkt att jag har börjat flå på undersidan av mina tår.
Min polare snackade om att han hade de likadant efter att han hade rökt några gånger också så.

HAHHAHAHAHHAHHHAHHAHAHHAHAHHAHA[cool][love]


   
SvaraCitera