Aviseringar
Rensa alla

Big Brother 2011


Jag har aldrig sett det roliga med det.


   
SvaraCitera

ingen jag kan identifiera mig med/är lik mig. dåligt pga: nu vet jag ej hur jag skulle fixa huset.
och nej, jag minns dem ej ännu.

Image


   
SvaraCitera

Wingman:

Nu har jag sätt

Wingman:

det är väl dem största mongoliderna i TVns historia

du verkar ej vara så intelligent själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte det skulle vara roligt om det fortsatte diskuteras här om Big Brother detta år, vill se vad andra tycker om alla som är med [smile]

Min favorit är för övrigt norrlänningen! Han verkar väldigt down on earth och trevlig [y]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

inte på nätet?

Finns att ladda ner på piratebay och att se på bigbrother.se eller vaddetvar, men den sidan funkar inte för mig att se videor på.


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Finns att ladda ner på piratebay och att se på bigbrother.se eller vaddetvar, men den sidan funkar inte för mig att se videor på.

oh, tack! hade jag ingen aning om


   
SvaraCitera

Big brother går gratis varje dag förutom lördagar på tv11 men man kan se det på internet eller bigbrother kanalen och då får man betala får det är direktsänt hela tiden[sad]


   
SvaraCitera

Big Brother är nog den sämsta skiten jag sett på länge. [crazy] Kan ändå inte sluta älskade alla retarderade människor i programmet (sorry om typ Cilla är någons på UM's mamma [blush]) och kvalitén är lika med 0. [love]


   
SvaraCitera

Kollade nyss, blev typ generad åt deras vägnar. [blush]


   
SvaraCitera

TV4 misslyckas totalt med BB tycker jag. Trist som fan. Inga fester. KAOZ.

Och hur tänkte de när de tog in ROZA istället för Jimmy? Jimmy och Gurkan är fan nästa Filip och Fredrik! Så jävla roliga. Roza är en liten wannabe som tror att hon kommer från Lidingö när hon kommer från Kista.

Och hunkarna man ska rösta in, fan vad löjligt...


   
SvaraCitera

Angeleyes:

Och hur tänkte de när de tog in ROZA istället för Jimmy?

skulle vara en tjej och kille [sad]

Angeleyes:

Roza är en liten wannabe som tror att hon kommer från Lidingö när hon kommer från Kista.

hahahaha ja pallar ej hur hon pratar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha roza är störd ^^ jag kommer sakna hennes tjaffsande med nicky 😉 Hon kommer säkert hitta nån ny att tjaffsa med, tror ni inte det?


   
SvaraCitera

Roza är en väldigt snäll tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pain in the ass skulle jag säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin [love]


   
SvaraCitera