Aviseringar
Rensa alla

Big brother streams?


Ämnesstartare

Vet inte om jag får skapa sånna här trådar här men aja..

Finns det några streams nu där man kan se big brother live? alla jag besökt ligger nere. Jag förstår att dom streams som fungerar nu antaligen kommer stängas ner inom snar framtid men hoppas på att det funkar någon timme i alla fall.


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Här!

Extremt rolig var du, enormt! vad fan tror du själv? att jag skapar en tråd utan att googlat innan? Om det nu är så jävla enkelt att hitta någon som fungerar, så kan du ju länka den hit istället för att tro att du är så jävla rolig.


   
SvaraCitera

Hoolabandoola:

Extremt rolig var du, enormt! vad fan tror du själv? att jag skapar en tråd utan att googlat innan? Om det nu är så jävla enkelt att hitta någon som fungerar, så kan du ju länka den hit istället för att tro att du är så jävla rolig.

Lär dig hur google fungerar m8.

http://play.bigbrother.se/live


   
SvaraCitera
zIGGE

Hoolabandoola:

Finns det några streams nu där man kan se big brother live?

mamma har betalat för det och ser det 24/7


   
SvaraCitera
Tyrael

Hoolabandoola:

Extremt rolig var du, enormt! vad fan tror du själv? att jag skapar en tråd utan att googlat innan? Om det nu är så jävla enkelt att hitta någon som fungerar, så kan du ju länka den hit istället för att tro att du är så jävla rolig.

Hej, jag är Hoolabandoola och jag blir arg på folk när jag inte lyckats googla korrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Lär dig hur google fungerar m8.

http://play.bigbrother.se/live

lär dig läsa, jag skrev gratis -.-


   
SvaraCitera

ngn som har mens el?


   
SvaraCitera

Hoolabandoola:

lär dig läsa, jag skrev gratis -.-

Lär dig skriva, för detta är första gången du skrivit gratis.

Och om du vill ha gratis media som egentligen kostar pengar, går det under piratkopiering som strider mot forumets regler.

Tråd fett låst. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera