Aviseringar
Rensa alla

big problems


Ämnesstartare

jag vill förinta mig själv nu på vintern men har lite funderingar.

funderat på att hoppa tex från en bro. samtidigt har det kommit så sjukt jävla mkt snö att det kanske blir för tjockt över isen så det blir för mjukt när jag landar? va tror ni??!

det andra jag tänkte på e en metod som sägs vara idiot säker e då hoppa framför tåget! problemet är att SJ skiten inte vill fungera! hur fan ska jag lyckas?

vill inte ta massa tabletter och så. tips??!


   
Citera

psykolog?


   
SvaraCitera

tips: gör det inte


   
SvaraCitera

Seriös eller inte, det är frågan.

Hoppa ej framför tåg i.a.f. Blir otrevligt för andra då. Eller ja, pröva hoppa framför ett tåg som står stilla. Det är idiotsäkert. Jag lovar.

Sök hjälp helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shakey:

Hoppa ej framför tåg i.a.f. Blir otrevligt för andra då. Eller ja, pröva hoppa framför ett tåg som står stilla. Det är idiotsäkert. Jag lovar.

vad blir otrevligt för andra?!


   
SvaraCitera

gör det inte prata med en psykolog istället

Dold text: finns en del fördelar men vill inte ha varningspoäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IWantALongName:

psykolog?

va fan ska jag med en sån till?! hjälper ju inte mig heller


   
SvaraCitera

angel_dead:

vad blir otrevligt för andra?!

Det är ju lite taskigt att hoppa framför ett tåg som rör sig. Otrevligt för föraren, folk som ser, whatever.

Det var en kille som valde att hoppa från ett höghus. Killen landade på en annan människa och båda två dog.. Det kanske inte har något med saken att göra, men det är en aning själviskt att göra det på det sättet.

Hur länge har du känt så här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shakey:

Det var en kille som valde att hoppa från ett höghus. Killen landade på en annan människa och båda två dog.. Det kanske inte har något med saken att göra, men det är en aning själviskt att göra det på det sättet.

ja jag vill bara ha ihjäl mig själv så därför har jag inte velat hoppa ifrån nått hus typ.

Shakey:

Hur länge har du känt så här?

flera år. men nu är det verkligen slut. har inge mer att hämta egentligen. liksom jag är fortfarande i liv, men jag lever inte. och försökt reda ut saker med psykologer i över 7 år. men liksom det har inte hjälpt och det är inget som är fel på det sättet.


   
SvaraCitera

OF 5:

gör det inte prata med en psykolog istället

det hjälper inte, man måste finna sig själv......


   
SvaraCitera

angel_dead:

flera år. men nu är det verkligen slut. har inge mer att hämta egentligen. liksom jag är fortfarande i liv, men jag lever inte. och försökt reda ut saker med psykologer i över 7 år. men liksom det har inte hjälpt och det är inget som är fel på det sättet.

hur gammal e du?


   
SvaraCitera

WorldUnited:

det hjälper inte, man måste finna sig själv......

jo till viss del kan psykologer underlätta det


   
SvaraCitera

angel_dead:

va fan ska jag med en sån till?! hjälper ju inte mig heller

ja, men det du verkar skriva verkar lite allvarligt enligt mig[confused]
prata ut med en kompis annars nått borde funka!


   
SvaraCitera

OF 5:

jo till viss del kan psykologer underlätta det

jo visst, jag pratade men en kärring till psykolog och hon hjälpte inte, snarare tvärtom..... hon fick mig att hata allt som har med staten, soc, bup eller äldre i allmänhet [sad]


   
SvaraCitera

WorldUnited:

hon fick mig att hata allt som har med staten, soc, bup eller äldre i allmänhet

det finns många såna[n] men det finns bra också man får bara leta lite, eller ja några år.


   
SvaraCitera