Aviseringar
Rensa alla

[bigcheers]UZI LOVERS OUT THERE!!!!!! [bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


skabbigt vapen leve AK 47:an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Jag är inte helt såld på uzi. Men å andra sidan är jag inte såld på något som helst vapen. Jag var bara tvungen att skriva här för att jag tycker att det är så jävla fånigt. Skäms!

Då får du vara helt puckad da [crazy] NOT my call [wink] NEXT!"
UZI 4-ever!!!![bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Hando

Du verkar inte hata UZI's iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

Då får du vara helt puckad da

Naturligtvis, för att tycka illa om vapen är det samma som att vara puckad. Skål på din förmåga till logiska resonemang, bäste bror!

...för övrigt tror jag inte ett skit på att du är nitton. Du skriver som en tolvåring.


   
SvaraCitera

RawBlue:

Vad fasen är detta för sorts vapen?

jag är ingen expert men det ser ut som att man har tagit den nedre recievern från en AR-15 och monterat dit en Minimi para- kolv, cärefter bytt ut uppern mot recievern från en AR-10 och förstorat flashhidern samt fått för sig att montera två stycken Beta-c magasin på ovan och underdeln av vapnet. Den nedre pipan kan vara från en M4-Beowulf.

Hursomhelst det är inget riktigt vapen, men var fan hittade du bilden ^^ ????


   
SvaraCitera

EmperorNero:

...för övrigt tror jag inte ett skit på att du är nitton. Du skriver som en tolvåring.

håller med dig till hundra procent, men bli inte arg han är väl bara sexuellt frustrerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krille66690:

håller med dig till hundra procent, men bli inte arg han är väl bara sexuellt frustrerad

Jag blir aldrig arg. Inte på riktigt.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

...

1239746363906.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EmperorNero:

Naturligtvis, för att tycka illa om vapen är det samma som att vara puckad. Skål på din förmåga till logiska resonemang, bäste bror!

...för övrigt tror jag inte ett skit på att du är nitton. Du skriver som en tolvåring.

Vart i helvete fick du luft ifrån. Tog ett tag innan du svara [wink] Bäste smålänning HAHAHAHA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krille66690:

håller med dig till hundra procent, men bli inte arg han är väl bara sexuellt frustrerad

Säger du oskulden [wink][wink] Botten betyg på dig [rolleyes]
kom tillbaks när du har lite skin på bena [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

Vart i helvete fick du luft ifrån. Tog ett tag innan du svara [wink] Bäste smålänning HAHAHAHA!

Jag är långsam, det går i släkten. Och jag är västgöte, så det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxxrams:

[bigcheers]Jag är helt såld på UZI,,, NI DA??[y][y][y][y][y]

Neeeeh, jag tänder mer på Desert Eagle .50 [blush]

Image


   
SvaraCitera

??


   
SvaraCitera