Aviseringar
Rensa alla

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


Ämnesstartare

vad b rukar ni göra för att må bra?


   
Citera
Ämnesstartare

Knarka [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röka en holk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onanera, röka hasch etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla att alla e knarkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knark [love] makes me happy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Hando

Idag på NO:n åt jag socker medans de tre idioterna i laget byggde bro av spaghetti. Blev glad för det smakade gott. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Skita i att jag borde vara åtminstone lite vuxen vid det här laget.


   
SvaraCitera

Flörta med flickor/tjejer/kvinnor! Inget får en att må bättre, särskilt om man råkar få respons, vilket inte nödvändigtvis måste vara ovanligt [wink]

FREDAGSSKÅL![bigcheers]

five squared:

Skita i att jag borde vara åtminstone lite vuxen vid det här laget.

Det är få vuxna som är vuxna så varför skall vi i den här åldern vara vuxna? [crazy]


   
SvaraCitera

Hell_man:

röka en holk

SUKOF:

Knarka [bigsmile]

Infraröd:

Onanera, röka hasch etc.

Kittieh:

knark [love] makes me happy


   
SvaraCitera

Tryggare Bob:

Det är få vuxna som är vuxna så varför skall vi i den här åldern vara vuxna? [crazy]

Sant ^^ Men många i vår ålder verkar ha väldigt bråttom att växa upp och bli tråkkärringar/-gubbar. Jag gör lite tvärtom, jag, och blir barnsligare för varje år. Nu är det Hello Kitty, rosa glitter, animerade filmer, pulkaåkning och gosedjur i massor, skutta runt och skratta som gäller. När de flesta jämnåriga var i den fasen satt jag och läste och var tråkig, avskydde rosa och var tyst som en mus. Nu däremot är jag lite lekfullare, vilket gör mig väldigt mycket gladare [y]
Fast det är väl som det mesta, att det blir vad man gör det till. Regn kan vara tråkigt om man ser det som ett hinder för utomhusvistelse, men väldigt roligt om man tar på sig ett par gummistövlar och hoppar i vattenpölar [party]
Blä vad verbalt hyper jag är [blush]


   
SvaraCitera

five squared:

Jag gör lite tvärtom, jag, och blir barnsligare för varje år. Nu är det Hello Kitty, rosa glitter, animerade filmer, pulkaåkning och gosedjur i massor, skutta runt och skratta som gäller.

Jag har mina perioder, vissa dagar känner jag mig ovanligt, otroligt barnslig. Jag är väl av naturen en otroligt lekfull person, kommer ihåg från mellanstadiet då det för första gången var viktigt att man var i en relation med en tjej. Alla skulle ha sin egen och man skulle prata med kompisarna om vad man hade gjort osv. Trots att jag fick alla dessa olika "X vill bli ihop med dig kryssa i ditt svar, JA/NEJ"- lappar så var jag aldrig intresserad, det var leka som gällde och det är leka som gäller fortfarande, om kanske på ett lite annorlunda sätt! [crazy]

Underbart att du blir glad av att vara lekfull, det har precis samma effekt på mig. Jag tror definitivt att vi skulle befinna oss i en trevligare värld om vi människor var mer lekfulla upp i åldrarna.

Just det du nämner om regn känner jag igen. För inte allt för längesen blev jag av någon anledning alldeles sprudlande av att det regnade. Jag tjöt för mig själv "DET REGNAR!" och fick direkt impulsen att springa ut och plaska och bara njuta av att ingen kunde ta situationen ifrån mig! [wink]

Älskar din inställning, hoppas du inte förändras!

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tryggare Bob:

kommer ihåg från mellanstadiet då det för första gången var viktigt att man var i en relation

Haha, ja vad vore mellanstadiet utan dessa "relationer" [bigsmile] Får väl erkänna att jag hakade på det hela - kanske i och med att min storasyster inte pratade om så mycket annat än sina killar och jag ville efterlikna henne. Men jag var inte den typen som fick "fråga chans"-lappar, direkt... Då var jag fortfarande tråkig, tyckte alla andra var jättebarnsliga och förstod inte riktigt hur man umgicks [blush]

Tryggare Bob:

Jag är väl av naturen en otroligt lekfull person

Härligt! [y] Tenderar det att smitta av sig på omgivningen också?
I min familj är lekfullhet och barnslighet i vuxen ålder snarare regel än undantag. Båda mina föräldrar är lekfulla av sig, men på olika sätt. Pappa är mer kiss-och-bajs, oansvarig, omogen osv., medan mamma är ansvarsfull som bara den men ändå väldigt barnslig. Så det har väl gått i arv, antar jag [smile]

Tryggare Bob:

Jag tror definitivt att vi skulle befinna oss i en trevligare värld om vi människor var mer lekfulla upp i åldrarna.

Word ^^
Bland japaner är det förresten inte helt ovanligt med barnslighet, eftersom de måste "fly" från den inrutade vuxenvärldens krav ibland...

Tryggare Bob:

Jag tjöt för mig själv "DET REGNAR!" och fick direkt impulsen att springa ut och plaska och bara njuta av att ingen kunde ta situationen ifrån mig! [wink]

Undrar vem av oss som härmade vem där? [wink]

Tryggare Bob:

Älskar din inställning, hoppas du inte förändras!

Det är ömsesidigt [y] Ska göra mitt bästa för att inte bli nån tråkig tant vid 20 ^^

DSC05919.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förut var jag alltid med min flickvän, nu är jag på skjutbanan


   
SvaraCitera