Aviseringar
Rensa alla

Bikinitrubbel.


Ämnesstartare

Kaaay, so.

Jag ska då till Spanien och då vill jag ju självkalrt ha en ny bikini för min gamla är för stor, har tappat massor med vikt och har nya bröst på köpet. (Älskar små bröst och att mina har krympt gör mig lycklig) Jag menade inte att jag har små bröst, jag menar att jag är lycklig över att mina bröst blivit mindre

Har nog runt 65E idag och det gör det svårt att hitta snygga och passande bikinis så därför behöver jag er hjälp!

Jag har faktiskt inte mätt mina bröst men I will do that och visar det på en mindre storlek så kommer jag påpeka detta här.

Men iaf, jag behöver ha flera olika bra alternativ för vad man borde ha när man har lite större bröst och även lite olika alternativ på vad som är passande.

(Jag ska resa med en kille och hans familj)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

På tal om dina tits, är du medveten om det här:
https://www.flashback.info/showpost.php?p=13316522&postcount=6
😀

Bikinis... Det påstås att bredbandade halternecks ska vara trevliga om man är storbystad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

På tal om dina tits, är du medveten om det här:

Hade jag ingen aning om. Inte som att jag bryr mig allt för mycket, jag vet sanningen. Men nu behöver jag seriöst tips och råd, jag måste se sexig nog ut för honom men proper ut nog för föräldrarna!

Och tjejer med stora bröst har inte mycket att välja på heller. :/

standby:

Det påstås att bredbandade halternecks ska vara trevliga om man är storbystad...

Är det så? Coolt, jag älskar halternecks!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Är det så? Coolt, jag älskar halternecks!

ingen aning... Även jag med blygsamma behag känner smärta i nacken efter en dag med trekantsbikini, men sådana är å andra sidan uppbyggda av snören :/ Men en rejäl halterneck borde ju även hålla saker och ting där de ska vara, inte lika stor möjlighet för dem att hoppa ut inåt, liksom, eftersom det inte kommer vara lika mycket öppet space där som om det är samma stuk som på en vanlig bh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi alla tänker det: jag säger det: boooobiies.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahhahahahaha,hur kan man bryr sig om sånt här?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics pa nya o gamla boobs [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

violine!
personligen vill jag tipsa om de där bandeau(hur det nu stavas) bikinisarna. man får köpa lite större, typ kanske 38/40 men de går att knyta åt runt ryggen(istället för att knäppa). Funkar för mig och jag har typ 60E. [smile]

trekantbikinis kan ju passa ibland, om de går att justera(och då består de ju också mest av typ trådar men jag gillar't)

bhbikini finns det ju inga och de där lite trekants bikinisarna som är lite bredare sitter iaf helt fel på mig, blir för smala, för höga och för mycket glapp i mitten. ush. men, det är lika bra att bara prova så mycket du kan. bandaeu är väl det som kan passa riktigt bra[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Älskar små bröst

Violine:

Har nog runt 65E

[tard] är du Efterbliven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e e enorma
nu ska ja sova baj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta man går på stranden[shake]


   
SvaraCitera
kachin

Chickfactor:

ofta man går på stranden

jag brukar gräva ner mig i den [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

jag brukar gräva ner mig i den

är ju kul att leka i den men man måste visa upp sig i oanständigt lite kläder och man blir skabbig och brun av't[mad]


   
SvaraCitera

du ahr inte små röst, tro mig. ;(


   
SvaraCitera