Aviseringar
Rensa alla

bilar och cancer


Ämnesstartare

Hemlight:

You sure? The cancer's on me!

Yes jag är sure. Thanks ändå[smile]

Paranormal_Cannabis:

bara för det ska jag skära sönder däcken på varenda bil jag ser från och med nu

Bara för det ska jag skära sönder alla som jag ser skära sönder däcken på bilar... eller på något annat sätt vandaliserar något vad det än må vara.

Jag kommer att använda mig av en sked att skära med för att göra det extra plågsamt, beware[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

bilar bidrar garanterat till cancer[mad] bara för det ska jag skära sönder däcken på varenda bil jag ser från och med nu[mad]

haha grym taktik [wink]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Yes jag är sure. Thanks ändå

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bilarna kommer ta över världen jag vet de! och när dom väl genomfört sin ondskefulla plan kommer dom smitta hela mänskligheten med volvo-cancer![shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dö cancer dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det där har redan hänt
bilarna är överallt och sprider gift och stress
men dom är bara maskiner, det kommer gå över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

men dom är bara maskiner, det kommer gå över

jag tror inte de,maskinerna kommer ta över en vacker dag, såfort människan lyckats skapa artificiellt liv kommer dom asen börja tänka själva och antingen förslava oss till köttmaskiner eller utrota oss helt och hållet[cry]


   
SvaraCitera

denna dikt har inspirerat mig till livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas att ni förstår att det inte är fordon som är problemet, utan människans beroende av fossila bränslen. Samt att oljepamparna gör allt dom kan för att tjäna pengar på sin olja så länge det bara går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

jag tror inte de,maskinerna kommer ta över en vacker dag, såfort människan lyckats skapa artificiellt liv kommer dom asen börja tänka själva och antingen förslava oss till köttmaskiner eller utrota oss helt och hållet[cry]

ja målet är ju att skapa maskiner som är bättre än människor, och sedan ska de bästa människorna stegvis transformeras till robotmaskiner genom att man byter ut del för del. först en arm, sen nästa kroppsdel tills bara huvudet finns kvar och det näst sista steget är då robotmänniskan - en robot med människohjärna som till sist ska halshuggas för allas bästa, för liv utan problem och dum fantasi

här har vi den perfekta världen. oberoende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag hoppas att ni förstår att det inte är fordon som är problemet, utan människans beroende av fossila bränslen. Samt att oljepamparna gör allt dom kan för att tjäna pengar på sin olja så länge det bara går.

jag ser att du förstår vitsen med att peka ut problemet. det gör inte jag. du måste vara smartare än mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

jag ser att du förstår vitsen med att peka ut problemet

Det gör jag inte. Det var mest random...

enni:

du måste vara smartare än mig

Nej jag vägrar[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det gör jag inte. Det var mest random...

okej förlåt d verka som du va professor ir nåt

Storchen84:

Nej jag vägrar[mad]

ha ha ha ha[tired]förresten har du hört talas om "svanar"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

okej förlåt d verka som du va professor ir nåt

[chocked]Nu blev jag lite förolämpad[sad]e inte nån jävla professor[cry]

enni:

förresten har du hört talas om "svanar"

Ne, va e d?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[chocked]Nu blev jag lite förolämpad[sad]e inte nån jävla professor[cry]

[cool]

Storchen84:

Ne, va e d?

asså typ ett GUR


   
SvaraCitera