Aviseringar
Rensa alla

Bild sida


Ämnesstartare

zetor:

Men det är något problem med att mina bilder är för stora för att lägga upp där. Hur fixar jag det?

minska storleken på dem i photoshop, eller minska jpg-kvalitén när du sparar bilden, att sänka från 12 till 10 kan ge en stor minskning av storleken på filen. men eftersom du ändå inte kommer att visa dem i fullstorlek på aminus3 kan du lika gärna minska storleken och spara en ny bild att lägga upp (behåll orginalet!). skriv länken dit så man får se ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

minska storleken på dem i photoshop,

Mitt PS försvan här för någon dag sen[sad]. Kan man inte fixa det i picasa eller något liknande standard/gratis program?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Meh![tired]

Vadå?

Då kan du komma och visa folk dina bilder i snygga mappar, i olika färger för olika bildserier. Professionellt, men personligt!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Då kan du komma och visa folk dina bilder i snygga mappar, i olika färger för olika bildserier. Professionellt, men personligt!

Haha rätt 😉 men jag känner mej bekvämare genom att maila ut istället

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Plus att kvaliten blir skit med skrivare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Haha rätt 😉 men jag känner mej bekvämare genom att maila ut istället

Dagens ungdom. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Dagens ungdom.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Mitt PS försvan här för någon dag sen. Kan man inte fixa det i picasa eller något liknande standard/gratis program?

finns "in teh cloud", https://www.photoshop.com/express/landing.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

fi

variabel:

t

variabel:

t

variabel:

a

!

Man kan ju bara ladda upp en bild per dag
[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Man kan ju bara ladda upp en bild per dag

är meningen att det ska vara som en bilddagbok, du kan ladda upp flera bilder men de läggs en dag i taget. jag tycker det funkar bra, och det uppmuntrar till att fota mer när man försöker hålla en bild per dag. du kan lägga upp bilder på datum som varit, då blir de tillgängliga direkt. det är dock skillnad på detta och bilddagboken, eftersom det inte spelar någon roll när bilderna är upplagda när det kommer till navigering på sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Kolla in webdesignsdelen, det är många där som jobbar som webdesigners...

Sant (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

googla på carbonmade så hittar du den sidan du letar efter, används av de bättre frilansarna som inte vill betala massor för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera