Aviseringar
Rensa alla

Bild som stänger av mobil


Myksa:

det var alkoholen som tog livet av den

Vad sorgligt =([sad] Men den fick väl i alla fall ett kul liv då [bigsmile]

Mina mobiler tar oftast självmord... Fall från höga höjder är ingen bra idé om man är en mobil... Och ibland självförvållad död när de vägrade funka och jag kastar dem i väggen [ops]


   
SvaraCitera

Achia:

Vad sorgligt =([sad] Men den fick väl i alla fall ett kul liv då [bigsmile]

Jo jag tänkte så också. Det är sorgligt om den blir äldre och äldre. Börjar fungera sämre och sämre - jag börjar hata den medan den sakta tynar bort som en gamling. [sad]
Nu tyckte jag fortfarande om den när den dog sin rock'n'roll-död. [cheers]

Achia:

Mina mobiler tar oftast självmord... Fall från höga höjder är ingen bra idé om man är en mobil... Och ibland självförvållad död när de vägrade funka och jag kastar dem i väggen [ops]

Hahaha! [bigsmile]
Dina mobiler kanske inte trivs riktigt?
Laddar du dem ordentligt? Har du dem i fickan med nycklar (det hatar de små liven)?
Kanske ska testa ett annat märke som du förhoppningsvis kommer bättre överens med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du har blivit lurad.

Myksa:

Så jävla hårt också.

Myksa:

Så jävla hårt att det är synd om dig. [sad]

[smile]


   
SvaraCitera

Jucka:

[smile]

Men jag hade ju fel! [cry]
Jag hade jättefel.
Så jävla fel att det är synd om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men jag hade ju fel! [cry]
Jag hade jättefel.
Så jävla fel att det är synd om mig.

rätt åt dej [sad]


   
SvaraCitera

Jucka:

rätt åt dej [sad]

Mm jag vet.
Dubbel - [sad]


   
SvaraCitera

Myksa:

Nu tyckte jag fortfarande om den när den dog sin rock'n'roll-död.

Yeah, we will always remember it and raise a glass to it's honor [cheers]

Myksa:

Har du dem i fickan med nycklar (det hatar de små liven)?

Faktiskt inte, nycklarna bara repar skrämen på dem när de leker andra världskriget. Mina mobiler kan aldrig fatta att nycklarna ändå kommer vinna, så det är bäst att hålla dem åtskilda [ops]

Myksa:

Kanske ska testa ett annat märke som du förhoppningsvis kommer bättre överens med...

Men jag älskar mina SE mobiler! Å andra sidan höll Samsungen mycket bättre... [confused]


   
SvaraCitera

Achia:

Yeah, we will always remember it and raise a glass to it's honor [cheers]

Precis. Varje gång jag dricker en sådan drink som dödade min mobil så får jag hälla ut några droppar i dess minne. [cheers]

Achia:

Mina mobiler kan aldrig fatta att nycklarna ändå kommer vinna, så det är bäst att hålla dem åtskilda [ops]

Varför tycker inte dina mobiler om dig då? [sad]

Achia:

Men jag älskar mina SE mobiler! Å andra sidan höll Samsungen mycket bättre... [confused]

Jag har alltid haft SE men senaste gången bytte jag till LG. Tycker alla SE ser likadana ut och de har stannat i utvecklingen...


   
SvaraCitera

Myksa:

hälla ut några droppar i dess minne.

Bra, då känenr den sig inte bortglömd. Enligt vissa afrikanska religioner så blir de döda om arga om man inte kommer ihåg dem och då ställer de till problem [no-no]

Myksa:

Varför tycker inte dina mobiler om dig då?

Jag vet inte [confused] Kan vara någon anti tekniska grejer jag har för jag brukar sabba telefoner, dvder, datorer...
Eller så är jag inte tillräckligt försiktig med dem/för klantig [ops]

Myksa:

Tycker alla SE ser likadana ut och de har stannat i utvecklingen...

Japp, de är lika! Men älskade min K810i... Jag gillar den typen av telefoner så det är rätt lugnt, gillar menyerna med. Men uppfällbara mobiler, som min samsung var, är mycket hållbarare. Det är illa när man gillar en sak och borde ha en annan [sad]


   
SvaraCitera

Achia:

Enligt vissa afrikanska religioner så blir de döda om arga om man inte kommer ihåg dem och då ställer de till problem [no-no]

Det där har jag nog hört. [surprised]
Well, jag är glad på mobilen och mobilen på mig så det går nog bra. [smile]

Achia:

Eller så är jag inte tillräckligt försiktig med dem/för klantig [ops]

Hm. [rolleyes][ops]

Achia:

Men älskade min K810i...

Det var en sådan jag söp ihjäl! [bigcheers]

Achia:

Det är illa när man gillar en sak och borde ha en annan [sad]

Nästa gång kanske du borde prova något helt annat! Varken SE eller Samsung. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Myksa:

jag är glad på mobilen och mobilen på mig så det går nog bra.

[y]

Myksa:

Det var en sådan jag söp ihjäl!

Yey, bästa mobilen [cheers]

Myksa:

Nästa gång kanske du borde prova något helt annat

Mmm, kanske. Men SE, samsung och nokia är väl typ de största? Och nokia fattar jag inte ett skit av [sad]


   
SvaraCitera

Achia:

Yey, bästa mobilen [cheers]

Den var väldigt bra. [sad]

Achia:

Mmm, kanske. Men SE, samsung och nokia är väl typ de största? Och nokia fattar jag inte ett skit av [sad]

HTC och LG. Eller testa något jättekonstigt. Fast det är nog lite väl risky... =/


   
SvaraCitera

Myksa:

Den var väldigt bra.

Jupp, saknar [sad]

Myksa:

Eller testa något jättekonstigt.

Jag kan uppfinna en egen mobil som funkar och är hållbar. Vet att det var ngt märke som hade en som verkligen var hållbar, men den hade inte ens ngn kamera [sad]


   
SvaraCitera

Achia:

Jag kan uppfinna en egen mobil som funkar och är hållbar. Vet att det var ngt märke som hade en som verkligen var hållbar, men den hade inte ens ngn kamera [sad]

Fränt att göra sin egna! [cheers]
Sett guider på internet om hur man gör sin egna mp3-spelare. Kanske finns för mobil också. [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Fränt att göra sin egna!

Haha, vore ju nice ifs. Men med tanke på min förmåga att sabba allt tekniskt tror jag desvärre att jag måste avstå [ops]

Får väl köpa en ny K810i ir ngt... Han hette förresten Klas xD


   
SvaraCitera