Aviseringar
Rensa alla

BilddagboksgaddarN [tard]


Ämnesstartare

[tard][tard][tard][tard]

KEFF BRUD, hon verkar inte ens ha sterila nålar or nothing, dessutom är vissa tatueringar fula som stryk. [sad]

http://slemeliep.bilddagboken.se/p/main.html?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vadå, är hon seriös? Ser hon inte hur jävla ojämna de är? (nu kollade jag bara 3-4 stycken, men det räcker)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emelie persson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vadå, är hon seriös? Ser hon inte hur jävla ojämna de är? (nu kollade jag bara 3-4 stycken, men det räcker)

Ja, hon tar ju betalt för det också, hon tar betalt för fula gaddningar och sjukdomar. [y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tragiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar ha sett för mycket på Ink-serierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooderkakan:

Ja, hon tar ju betalt för det också, hon tar betalt för fula gaddningar och sjukdomar. [y][y][y]

Det är så jävla sorgligt att folk låter sådana förstöra deras kroppar. förmdoligen för att alldeles för få har sagt åt henne att det ser ut som skräp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock var hon snygg. [blush]


   
SvaraCitera

stackars flicka, hennes besökssnitt ökar jättemycket,men vi gör bara narr. Sorgligt *cutta*


   
SvaraCitera

Värsta jag sett, fyfan

vilka jävla idioter


   
SvaraCitera

Lament:

Dock var hon snygg. [blush]

nej ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det är så jävla sorgligt att folk låter sådana förstöra deras kroppar. förmdoligen för att alldeles för få har sagt åt henne att det ser ut som skräp.

Indeed.
Det sjukaste är att hon tatuerar även sina föräldrar och syskon, de borde ju ha lite vett i skallen och inte låta henne hålla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting:

nej ):

Subjektiv åsikt är subjektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooderkakan:

Indeed.
Det sjukaste är att hon tatuerar även sina föräldrar och syskon, de borde ju ha lite vett i skallen och inte låta henne hålla på.

Förmodligen har de för alldeles för dålig erfarenhet av tatueringer och vet inte alls vad man ska kolla efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

16 år och redan så många tatueringar. Undrar om det är en ny Isabel Varley vi har att göra med.


   
SvaraCitera