Aviseringar
Rensa alla

Bilder och historier kring era bodymods


Ämnesstartare

Image

Senaste kladdet!

Frihand, skall bara färgläggas och sen jävlar! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Frihand, skall bara färgläggas och sen jävlar! [bigsmile]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[bigsmile]

Visst blev det jävligt najs? [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ritar du alla dina själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Senaste kladdet!

Fan vad grymt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Fan vad grymt! [y]

Tack som fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Tack som fan!

[bigsmile]

ont: pallar inte leta reda på bilden på min fiiiiinfina gadd[sad]
+ att jag vill gadda mig typ nu på en gång genast[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Frihand, skall bara färgläggas och sen jävlar! [bigsmile]

Vad har du tänkt dig för färger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad har du tänkt dig för färger?

Jag vet faktiskt inte riktigt, jag är rätt jävla usel på färgsättning eftersom att jag alltid brukar gå på "standardfärger". Så ska prata med en bekant som bara gör blommor/japanskt kring färgsättning, han brukar köra rätt udda grejer så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jag vet faktiskt inte riktigt, jag är rätt jävla usel på färgsättning eftersom att jag alltid brukar gå på "standardfärger". Så ska prata med en bekant som bara gör blommor/japanskt kring färgsättning, han brukar köra rätt udda grejer så.

Ah. För jag tänkte prästkragar, av någon lustig anledning. Vore rätt intressant.

Snyggt, för övrigt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Visst blev det jävligt najs? [bigsmile][bigsmile]

Ja fyfan! Ser potential i färger [bigsmile]

Nachac:

Ritar du alla dina själv?

Japp. Sedan ändras det en del i samråd med tatueraren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ah. För jag tänkte prästkragar, av någon lustig anledning. Vore rätt intressant.

Snyggt, för övrigt[y]

Hahaha, det var det jag och min polare som körde den sa också. Att det är en korsning mellan en lotusblomma och en prästkrage, fast det är ju åtminstonde väldigt schysst och orginellt istället för de vanliga armbågeskiten folk kör [party]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

DeathOrGlory:

Ja fyfan! Ser potential i färger [bigsmile]

Det kommer bli apsnyggt. Förövrigt tycker jag att vi borde hänga snart! Grill 'n chill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Japp. Sedan ändras det en del i samråd med tatueraren.

Ah. Är helt jävla jätteimponerad. Du får nog väldigt gärna rita min tatuering dagen då jag gaddar mig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

massgrav:

Hahaha, det var det jag och min polare som körde den sa också. Att det är en korsning mellan en lotusblomma och en prästkrage, fast det är ju åtminstonde väldigt schysst och orginellt istället för de vanliga armbågeskiten folk kör [party]

Jao. Fasen så mycket snyggare och bättre än de där stjärnorna som varenda kotte som tatuerar sig har, ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Det kommer bli apsnyggt. Förövrigt tycker jag att vi borde hänga snart! Grill 'n chill!

Ja det borde vi!

Nachac:

Ah. Är helt jävla jätteimponerad. Du får nog väldigt gärna rita min tatuering dagen då jag gaddar mig.

Man tackar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fasen så mycket snyggare och bättre än de där stjärnorna som varenda kotte som tatuerar sig har, ungefär.

Sant sant! Är så jävla pepp på färgläggning sen, det kommer bli sviiiiiinbra [cool] Sommarsnygg värre [blush]


   
SvaraCitera