Aviseringar
Rensa alla

Bilentusiaster


Ämnesstartare

Finns det några andra bilentusiaster på detta forum? Isåfall vad är eran drömbil?
Själv hade det nog varit en GTM SUPERCAR.


   
Citera
Ämnesstartare

Entusiast är nog fel ord men jag älskar Dodge Viper.
Spelade det första Gran Turismo för en massa år sedan och det fanns med flera Vipers där.
Skrev sedan ett litet arbete om Viperns historia i skolan.
En av livets höjdpunkter var att sätta sig bakom ratten på en SRT-10 för några år sedan.
Trångt men magiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte kalla mig för entusiast men min drömbil just nu är iaf Volvos nya s60 Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån frän gammal bil eller sportbil


   
SvaraCitera

PWr:
Skulle inte kalla mig för entusiast men min drömbil just nu är iaf Volvos nya s60 Cool

Tror det är den jag har. Eller v90. Wow jag kaaaan bilmodeller! Men vi har fått mögel redan och bara haft den ett år.  xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Tror det är den jag har. Eller v90. Wow jag kaaaan bilmodeller! Men vi har fått mögel redan och bara haft den ett år.  xD

Förvarar ni mat i bilen eller?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Entusiast är nog fel ord men jag älskar Dodge Viper.
Spelade det första Gran Turismo för en massa år sedan och det fanns med flera Vipers där.
Skrev sedan ett litet arbete om Viperns historia i skolan.
En av livets höjdpunkter var att sätta sig bakom ratten på en SRT-10 för några år sedan.
Trångt men magiskt!

Ja dom ser riktigt bra ut och den enorma V10:an låter inte illa heller, lite synd att de produceras inte längre dock :/


   
SvaraCitera

Köningsegg hade varit drömmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Tror det är den jag har. Eller v90. Wow jag kaaaan bilmodeller! Men vi har fått mögel redan och bara haft den ett år.  xD

Den kommer nästa år så antagligen har du en v90 Blink


   
SvaraCitera

Entusiast? Kanske. Expert? Nope.

Drömbilen är något amerikansk. Cheva eller Mopar, kanske en Mustang. Om ekonomin tillåter hade jag gärna haft ett bygge typ en dragbil eller något! Som sagt väldigt begränsad i kunskap men älskar klassiska bilar 😀


   
SvaraCitera

Maymay:

Förvarar ni mat i bilen eller?? 

Nääää. Det är bilföretagets fel, vi har lämnat in den och pappa har börjat trötta mer och mer på den. (Sen säljer han inte vår första Volvo på nätet heller pga lathet) Riktigt jobbigt när man får skjuts och lärt sig leta efter en bil plötsligt står det hyrbil Skeptisk


   
SvaraCitera

Min drömbil har vart både familjen flinta och Mr Bean, men  nu vet jag inte om de är drömbilar längre. Att sitta och åka traktor med på brädan där bak. Min egen påhittade bil är en morotsbil jag ritade och skrev en fabel om.. Rodnar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Entusiast är jag definitivt inte. Men min drömbil äger jag sedan några år tillbaka då min drömbil var "billig" (några hundratusen istället för några mille). Den är dock desto dyrare i drift. Betalar exempelvis 20k i skatt + försäkring per år...

SDniklas: Köningsegg hade varit drömmen.

Gillar att du inte ens fick till stavningen på det som hade varit drömmen xDDDDDDDD

Hjärta


   
SvaraCitera

opel En Opel Commodore med svart läder inreding och bygga om med en Ls1 aka: v8 med aoutomat låda (ev manuell också) och sen göra alting custom mordent med fjädring och väghålning och bekvämare styrning med servopumpar och skivbromras runt och sänka den såklart med nå nice BBS fälgar


   
SvaraCitera

Jag tyckte det var roligt och kolla på programmet på femman eller trean för bilar, någon ville ha fixat sin bil och de kunde designa den till hello Kitty eller vad som helst. Hade inte GRYNET en rosa bil också? Åh Barbie bilen var givetvis min dröm att åka i. 

DETTA är ju drömbilen och det sällskapet. 
Beverly-Hillbillies-Family-in-the-car.jp


   
SvaraCitera