Aviseringar
Rensa alla

Billig våg?


Ämnesstartare

Tja alla!

Ett jobbigt problem. Jag har ingen aning om vad jag väger! Men jag vill  veta... Jag har ingen våg hemma längre (den är gömd någonstans). Min mamma tog bort den förra året då jag fick anorexi och började väga mig dagligen. Nu är mitt syfte INTE att komma in i någon gammal, sjuklig vana, utan jag vill bara väga mig, kanske en gång i månaden. Min mamma är väldigt misstänksam när det gäller mig och mat/vikt, så jag kan inte fråga henne om vart hon gömt vågen, då kommer jag direkt bli anklagad för ätstörningar...  Och jag vill inte väga mig i skolan då jag är "rädd" för min skolsköterska (hon är seriöst hemsk!).  Jag har kollat på priset på nya vågar, fast alla är helt sjukt dyra! Över 1000 kr.

Nu undrar jag. Vet någon en affär de säljer BILLIGA vågar? Den behöver absolut inte vara lyxig eller nåt, bara jag kan se min vikt! Snälla säg till i så fall!

OCH jag har kollat igenom nästan varje utrymme i vår lägenhet, men hittar inte den gamla vågen. Fast om någon kan komma på ett ställe där man kan gömma en våg, säg till då också! Blink


   
Citera
Ämnesetiketter

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2411066

Sen kanske din mammas misstankar är befogade och hon gör de för att hon inte vill att du ska gå tillbaka till förra året ätstörning.  Om du kan påvisa att föra årets ätstörning är över och slut så kanske hon tar framvågen. Prata med med henne sakligt och fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2411066

Sen kanske din mammas misstankar är befogade och hon gör de för att hon inte vill att du ska gå tillbaka till förra året ätstörning.  Om du kan påvisa att föra årets ätstörning är över och slut så kanske hon tar framvågen. Prata med med henne sakligt och fint.

Tack!! 🙂

 Jag har försökt prata med henne, men det går inte... Hon tror mig bara inte, och jag orkar inte försöka prata med henne. Förvirrad


   
SvaraCitera

Det är lätt att man glider tillbaka. Anorexia är svår att bli av med


   
SvaraCitera

finns la på typ ikea för nån hundring eller två! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
finns la på typ ikea för nån hundring eller två! 

Ok 🙂 ska kolla där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Det är lätt att man glider tillbaka. Anorexia är svår att bli av med

Jag vet, men jag är helt över det nu 🙂


   
SvaraCitera

Spring över till grannen? Kostnad: En fråga och leende om du har tur 8)


   
SvaraCitera

Grvan:
Spring över till grannen? Kostnad: En fråga och leende om du har tur 8)

mina grannar öppnar inte ens dörren om man knackar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

mina grannar öppnar inte ens dörren om man knackar 🙁

Samma här 😉 


   
SvaraCitera

hannaaa34:

Samma här 😉 

mina grannar är fett elaka..


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

mina grannar öppnar inte ens dörren om man knackar 🙁

Byt grannar! Nä men fan va trist :s 


   
SvaraCitera

Grvan:

Byt grannar! Nä men fan va trist :s 

är så överallt i detta område, spelar ingen roll tidpunkt på dagen helt sjukt hur rädda folk typ är :p


   
SvaraCitera