Aviseringar
Rensa alla

billiga horor


Ämnesstartare

e ni allehoppa


   
Citera
Ämnesstartare

ja
jag blev arg helt plötsligt vrf


   
SvaraCitera

Du är billigast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp, 12,50kr/timme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 kompis skröt om att han köpt billiga hoes förra helg1

ja ville slå hnm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är få fruktansvärt omoget att använda hora som ett skällsord.


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

1 kompis skröt om att han köpt billiga hoes förra helg1

Bokstavligen köpt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Bokstavligen köpt?

köpt sex eller vad man brukar säga.


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

köpt sex eller vad man brukar säga.

Ja, bokstavligen köpt sex av prostituerade, inte bara kallat tjejer han haft ons med för horor. Man vet inte riktigt hur reaktionen ska skilja sig åt beroende på vilket det är[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, bokstavligen köpt sex av prostituerade,

aa precis

hans sätt att berätta om det fick mig att må illa

mynona:

Man vet inte riktigt hur reaktionen ska skilja sig åt beroende på vilket det är

om han hade kallat dem hoes hade jag bara tyckt att han var f1 med tard


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

hans sätt att berätta om det fick mig att må illa

På grund av vad han hade gjort eller på grund av hans attityd mot dem och åsikt om dem?

Dan_the_ironman:

om han hade kallat dem hoes hade jag bara tyckt att han var f1 med tard

Aha. Jag tror att det är själva inställningen jag brukar ta mycket intryck av. Om han ser ned på dem osv känner jag avsmak vare sig han betalat för det eller inte: hans sexualsyn är ju densamma ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

På grund av vad han hade gjort eller på grund av hans attityd mot dem och åsikt om dem?

att han var så stolt över det, och inte ens hade vett på att skämmas över att han hade gjort henne till en jävla leksak i princip.

mynona:

Aha. Jag tror att det är själva inställningen jag brukar ta mycket intryck av. Om han ser ned på dem osv känner jag avsmak vare sig han betalat för det eller inte: hans sexualsyn är ju densamma ändå.

för mig är det inte riktigt samma, folk pratar så jävla mycket så ofta vet man inte riktigt vad de verkligen menar.


   
SvaraCitera
mynona

Dan_the_ironman:

att han var så stolt över det, och inte ens hade vett på att skämmas över att han hade gjort henne till en jävla leksak i princip.

Ja, det är en ologisk sak att vara stolt över - det är en sak om han vore stolt över att ha haft sex med någon, eftersom det i åtminstone vissa sammanhang kan ses som ett tecken på att någon har tyckt att han vore snygg och charmig nog att ha sex med, alltså är det väl på sätt och vis något han har uppnått. Men för att köpa sex behöver man bara ha pengar, och det enda han då uppnått är att ha tjänat pengar nog till det - och haft rätt inställning för att kunna göra det, och om det är ngt att vara stolt över kan ju diskuteras.

Dan_the_ironman:

för mig är det inte riktigt samma, folk pratar så jävla mycket så ofta vet man inte riktigt vad de verkligen menar.

Ja, så du menar att det här sas kan ses som en bekräftelse på den synen på sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

och inte ens hade vett på att skämmas över att han hade gjort henne till en jävla leksak i princip.

Det är väl hon som gjort det valet när hon började sälja..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, det är en ologisk sak att vara stolt över

verkligen

mynona:

Ja, så du menar att det här sas kan ses som en bekräftelse på den synen på sex

det jag menar är att handlingen är svinig och bekräftar att han också är det, på fyllan kan dock folk säga saker som är sexistiska på ren reflex bara för att kunna rättfärdiga att de skryter om deras sexuella bedrifter. I grund och botten kanske de inte tycker vad de säger utan bara gör som andra brukar göra (inte för att det är ok beteende för det men ändå).


   
SvaraCitera