Aviseringar
Rensa alla

Billiga jäkla vandrings/ute/frilufsskor och långa jävla shorts.


Ämnesstartare

Jag ska ju som några kanske vet till Namibia över jul och volontärarbeta på ett djurreservat. Då behöver jag ett par sköna, luftiga, fotvänliga skor att traska runt med hela dagarna. Tips på vart man kan hitta sådana som inte kostar 2000 kronor? Ha i åtanke att jag faktiskt bara ska ha dem i två veckor, så slit o släng. Ge gärna tips på skotyper som kan vara bra lämpade för sammanhanget. 

SEN längre shorts, klassiska safari-shorts typ. Jag hittar nästan bara korta, mini-shorts till kvinnor, jävla könsnormer...  Jag vill ha ett par rediga shortsjävlar så att inte ett lejon tar en tugga på mitt lår och så att jag inte visar halva stjärten när jag arbetar. Och jag vill inte betala 800 kronor för dem heller, knappt ens 500.

shorts.jpg

Typ såna shorts. 

PUSS UM!


   
Citera
Ämnesstartare

Vad mycket svordomar det blev nu Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.trekkinn.com/berg/klader-dam-byxor-shorts/3157/s
om du är bekväm med att beställa över internet vill säga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alt köp "killshorts". 


   
SvaraCitera

Fingerprints:
   

SEN längre shorts, klassiska safari-shorts typ. Jag hittar nästan bara korta, mini-shorts till kvinnor, jävla könsnormer...  Jag vill ha ett par rediga shortsjävlar så att inte ett lejon tar en tugga på mitt lår och så att jag inte visar halva stjärten när jag arbetar. Och jag vill inte betala 800 kronor för dem heller, knappt ens 500.

PUSS UM!

Tell me about it, hade ett stort problem med att hitta shorts i sommras. Alla shorts går ju förfan upp i rumpan på en 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: om du är bekväm med att beställa över internet vill säga.

Det är nödlösning 1

koalan:
alt köp "killshorts". 

Och här har vi nödlösning 2

Vore ju najs att få prova shortsen först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XXL Sport!!!!!!

X


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bump!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp killshorts på h&m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XXL brukar ha ruskigt bra kampanjpriser på skor och kläder. Finns i Bromma och Heron City.


   
SvaraCitera
höna

Svår årstid för sånt också! Kanske "tantaffärer" typ axelssons? Eller sportaffärer? Decathlon har säkert. Både skor billigt och såna sexiga shorts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: sexiga shorts

Så jäävla sexiga!


   
SvaraCitera
penja

Finns i flera färger 


   
SvaraCitera
penja

var tog min länk vägen?? 

V


   
SvaraCitera
penja

va tusan :s klistrar in en länk, men ser den ej sen i inlägget

V


   
SvaraCitera