Aviseringar
Rensa alla

BINDERS SYNDROM


trevlig-snubbe:
Jag har också en syndrom men ingen sådan o den har inget med mitt utseende att göra med men jag får iaf inte ihop någonting överhuvudtaget ingen som vill prata med mig ingen flickvän ingenting... jo kompisar har jag ju men när jag vill träffa nån går det typ inte så aah :/

:s


   
SvaraCitera

vadå? mitt liv är väll som alla andra iaf vissas men jag tänker så satans mkt att man blir galen över sig själv men mig ska man inte tycka synd om mene jaa...


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
vadå? mitt liv är väll som alla andra iaf vissas men jag tänker så satans mkt att man blir galen över sig själv men mig ska man inte tycka synd om mene jaa...

gå i terapi för att försöka lära dig att handskas med det bättre


   
SvaraCitera

äsch e bara osäker o jaa det gör jag typ redan men går inte dit så ofta men ska fixa de isola. de är så att jag e lite för vuxen för de i min ålder o att de fattar inte mig o vill inte förstå mig heller så det är nog egentligen deras fel för att komma fram med sanningen o jag har nog aldrig blivit hjälpt av någon förutom av vuxna.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: Jag har också en syndrom men ingen sådan o den har inget med mitt utseende att göra med men jag får iaf inte ihop någonting överhuvudtaget ingen som vill prata med mig ingen flickvän ingenting... jo kompisar har jag ju men när jag vill träffa nån går det typ inte så aah :/

trevlig-snubbe: vadå? mitt liv är väll som alla andra iaf vissas men jag tänker så satans mkt att man blir galen över sig själv men mig ska man inte tycka synd om mene jaa...

vad heter det syndromet`?


   
SvaraCitera

Aspergers syndrom, mamma tycker inte jag ska säga de till nån men det är väll bättre att folk förstår o vet men iaf det e de jag har o det är den jag är fför utan de är jag inte mig själv.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Aspergers syndrom, mamma tycker inte jag ska säga de till nån men det är väll bättre att folk förstår o vet men iaf det e de jag har o det är den jag är fför utan de är jag inte mig själv.

Klart att du är dig själv.
Och du bestämmer själv vem du berättar vad för.

trevlig-snubbe: de är så att jag e lite för vuxen för de i min ålder o att de fattar inte mig o vill inte förstå mig heller så det är nog egentligen deras fel för att k

man kan gå i terapi i vilken ålder som helst. försök att hitta någon som förstår dig och som du kan lita på så kan det säkert kännas bättre än det gör nu


   
SvaraCitera

Hur har det gått för dig?


   
SvaraCitera

Chibibbi:
Hur har det gått för dig?

vem?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Chibibbi:

TS.
förlåt min okunnighet men vad i helvete betyder de?


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Ingen fara alls.

TS = Trådstartaren.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Ingen fara alls.

TS = Trådstartaren.

ahha ok då e det alltså inte jag 🙂


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

ahha ok då e det alltså inte jag 🙂

Nä, det är det inte! hoppas du sluppit binders iaf!


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Nä, det är det inte! hoppas du sluppit binders iaf!

aah nåt sånt har jag inte men det är ju synd om den som har som hon som skapade detta inlägg o elakt av de andra som inte respekterar en för den man är.


   
SvaraCitera