Aviseringar
Rensa alla

Bingolottos Julkalender


Ämnesstartare

Är det någon här som har en sån i år och lyckats vinna någon på den där skiten? På grund utav att jag ganska grovt överskattade min förmåga att sälja saker så satt jag i år med hela 14 stycken kalendrar och inte ens en liten sketen Sverigelott vann jag. [mad]

Ska det vara så här? Har inte haft en siffra rätt på 336 försök! [shake] Går det ens vinna börjar jag undra då?


   
Citera

vet ej men jag spelade bingolotto idag wööö[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vet ej men jag spelade bingolotto idag wööö

wööö! Det har jag inte gjort sen Lasse Kronérs glada dagar. Är det fortfarande kul? Vann du något trevligt? (Troligtvis inte för du hade du väl varit ute och firat men jag frågar i alla fall)


   
SvaraCitera

El Guaje:

Det har jag inte gjort sen Lasse Kronérs glada dagar

inte jag heller [blush] (edit: blandade ihop kronér med loket. har inte spelat sedan loket ledde skiten [blush])

El Guaje:

Är det fortfarande kul?

mellansnacket var skit, orkade inte kolla på det öht. förutom när en tant hade chans att vinna 3 miljoner eller vad det var, men hon vann "bara" 100.000 [n]

El Guaje:

Vann du något trevligt?

näe, jag spelade inte på egen lott utan hjälpte bara till så att säga (stressigt med flera lotter liksom) men den lotten jag hade gav en ny bingolott i vinst [party] dock är det ju inte jag som får den, men ändå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mellansnacket var skit, orkade inte kolla på det öht. förutom när en tant hade chans att vinna 3 miljoner eller vad det var, men hon vann "bara" 100.000

Ja, såg lite på det och det verkade inte alls kul. För några år sedan var det rätt trevligt med bingolotto dagen innan julafton minns jag. Då hade de kul personer som rimmade och så men idag verkade det inte lika hett. Det tyckte nog inte den stackars tanten heller!

enhimmelskdrog:

men den lotten jag hade gav en ny bingolott i vinst dock är det ju inte jag som får den, men ändå

Men du lyckades vinna i alla fall! [cheers] Bara du inte går i fällan nu som man lätt gör när man vinner första gången man provar på ett tag så du går och köper dig 10 lotter själv till nästa gång och tror det ska bli storpengar. För jag tror faktiskt inte man kan vinna så mycket mer än en ny lott nu för tiden i det där spelet. [shake]


   
SvaraCitera