Aviseringar
Rensa alla

Bisexuell?


Hej! jag är en tjej på 15 år och jag tror ja är bisexuell men jag är inte helt 100. Jag tänder på tjejer och fantiserar om tjej sex osv. Jag har kollat på lesbisk porr och tände på de med. Har exprementerat med en kompis med kyss och så fast det va rätt länge sedan. Hjälp! är jag bi eller inte ? Ps: tänder ochså på killar fast har tänkt på tjejer extra mycket dom här sista veckorna. tackam för svar [badgrin]


   
Citera

Ja, du är antagligen bi.


   
SvaraCitera

inte helt omöjligt att du är bi. nej. Men varför är det så viktigt att sätta ett namn på sin sexualitet? Du gillar den du gillar i slutändan ändå.


   
SvaraCitera

Jag kollar också på lesbisk porr ibland.
Är jag bi nu?

Tråkigt skämt åsido, så vad spelar för roll? Why the urge to put labels on it?


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Är jag bi nu?

nej, geting heter det när man är man.


   
SvaraCitera

Om du inte vet självså förutsätt att så inte är fallet.


   
SvaraCitera

amsi:

nej, geting heter det när man är man.

Aaaaah, klyftigt! [smile]


   
SvaraCitera
sincan

Image
Undrar om han är d1a[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

justinsguurl:

Hej! jag är en tjej på 15 år och jag tror ja är bisexuell men jag är inte helt 100. Jag tänder på tjejer och fantiserar om tjej sex osv. Jag har kollat på lesbisk porr och tände på de med. Har exprementerat med en kompis med kyss och så fast det va rätt länge sedan. Hjälp! är jag bi eller inte ? Ps: tänder ochså på killar fast har tänkt på tjejer extra mycket dom här sista veckorna. tackam för svar

Jag tror du svarade på din egen fråga.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

inte helt omöjligt att du är bi. nej. Men varför är det så viktigt att sätta ett namn på sin sexualitet? Du gillar den du gillar i slutändan ändå.

för att jag känner mej väldigt förvirrad och massa och tänker på det hela tiden så det skulle va skönt att bara veta hur det va.


   
SvaraCitera

justinsguurl:

för att jag känner mej väldigt förvirrad och massa och tänker på det hela tiden så det skulle va skönt att bara veta hur det va.

Ja, det är säkert förvirrande för alla, och det kommer vara det mer än i några veckor. Och du förstår väl att VI eller någon annan än du aldrig kommer kunna svara på den här frågan.

Men jag tror lite på den här skalan Image

Vi befinner oss på olika platser på den och ingen annan än vi själva kan veta vart på skalan vi befinner oss och det kan säkert skifta från år till år. Därav är det så himla oviktigt att sätta ett namn på sin sexualitet.


   
SvaraCitera

Det beror väl på hur bred din definition av heterosexualitet, bisexualitet du har. Det kan ju skilja sig från person till person. Men varför spelar det nån roll? (detta e en politisk fråga)

Dessutom kan sånt väl skifta från dag till dag, från vecka till vecka, från glad till ledsen, från hungrig till mätt, från optimistisk till pessimistisk. Tex, så gillar jag clownporr när jag är deppig men bara tanken på det när jag mår okej får mig att grimasera lätt äcklande, men jag ser inte mig själv som bisexuell (iaf inte när det gäller människa vs clown)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är oxå bi! Fast jag är 14
[smile]


   
SvaraCitera

det är ju inget fel med att va bi[wink]


   
SvaraCitera

justinsguurl:
Hej! jag är en tjej på 15 år och jag tror ja är bisexuell men jag är inte helt 100. Jag tänder på tjejer och fantiserar om tjej sex osv. Jag har kollat på lesbisk porr och tände på de med. Har exprementerat med en kompis med kyss och så fast det va rätt länge sedan. Hjälp! är jag bi eller inte ? Ps: tänder ochså på killar fast har tänkt på tjejer extra mycket dom här sista veckorna. tackam för svar [badgrin]

Jag är bisexuell men jag blir äcklad av lesbisk porr... Jag gillar iof inte någon porr för det är bara konstiga grejer de gör. Det ser liksom inte verkligt ut...
Jag brukar pussa mina tjejkompisar när vi säger hejdå osv men jag tänder inte på det. Jag pussar ju min mamma när jag går till skolan och när jag säger godnatt, det är ungefär samma sak att pussa en kompis tycker jag.


   
SvaraCitera