Aviseringar
Rensa alla

bisexuell eller straight? (tjej)


SvenskWithAttitude:

Det finns många normer och samhällsstrukturer som jag verkligen hatar, men jag vill inte ta bort folks frihet för det.

Jo så är det ju för alla, men att vara aktivt förtryckt i de allra flesta sammanhang är ju ngt annat. 


   
SvaraCitera

Jag är nog lite bisexuell BlinkGalen


   
SvaraCitera

wackotaco:
har i hela mitt 19åriga liv varit säker på att jag är straight. Har nog inte spekulerat i om jag ens kunde vara något annat, det är en förbjuden tanke då alla under min uppväxt haft en negativ attityd till lesbiska. Men efter många misslyckade försök men killar tänkte jag "fan va najs om jag vore lesbisk, killar är svin." till en början var det mest på skoj. Men sen började jag tänka mer och mer på de, och en ny värld öppnades för mig. 

Började kolla lesbisk porr vilket visade sig vara en höjdare, och jag träffade sedan en tjej på krogen som berättade att hon var bi. Gjorde ett taffat försök att stöta på henne, men det blev inget av det. Träffade samma tjej några veckor senare, vi kysstes på krogen och det var jättemysigt. Sen åkte vi hem och hade sex. Blev så chockad på morgonen över mitt fylle-jags handlingar att jag drog utan att ens väcka henne, och vi har inte hörts sen dess.

Min reaktion var "det  var inte äckligt, men det var inte min grej". Men nu i efterhand är jag fortfarande osäker. Jag tänker fortfarande på tjejer. Och om jag legat med en random grabb på fyllan har jag ogillat de också (då jag har svårt att ligga med folk jag ej är "bekväm med"). Och kanske var så denna gång med? 

Help a sister out. måste inte sätta en etikett på mig, men vill endå veta någonstanns..

ta det lugnt och se vart dina känslor leder dig nästa gång.

mvh en bisexuell tjej som tog lång tid på sig att komma ut men som även har pratat med tjejer som gillar att ligga med tjejer men som inte får känslor för dem och är odefinierade eller bisexuella & heteroromatiska


   
SvaraCitera